mijn bff vind een super ster leuker dan mij

  • 13 January 2020
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Badge

Dus ik heb een bff en ik vind haar heel fijn. Maar tegenwoordig is ze verslaaft aan dese meisje genaamt Millie Bobby Brown. Ik vroeg aan haar ze die meisje leuker vond dan mij en ze zei ja. Het klinkt wel klein maar het doet ZOOO veel pijn in mijn hart. Ik zit al uren lang te wenen in mijn bed en ik weet niet wat ik moet doen. Ik hen zoveel  voor haar gedaan en die vind een meisje die amper weet dat mijn bff bestaat leuker dan mij... kunnen jullie aub antwoorden..ik wil tenminste weten hoe ik het moet accepteren ofzo iets


1 reactie

Hey,

Jullie boby down is van stranger tings. Net zoals jij misschien een serie hebt die je heel leuk vind en je echt van een personage houd heeft zij dat denk ik ook. Ik denk niet dat ze het meent dat ze haar leuker vind dan jou want waarschijnlijk weet ze zelf ook dat ze niet bevriend kan worden met millie. Ik denk dat ze over een paar weken in ziet dat jij belangrijker bent dan millie, aangezien jij er voor haar bent. Ik zou als ik jou was een paar dagen wachten. Als het daarna nog steeds niet goed gaat zou ik haar zeggen dat je er altijd voor haar bent en dat je haar echt niet kwijt wilt. En zeker neet viir een actrice.

 

Michiel is het een idee om de serie ook te kijken, hij staat op Netflix. Als jij millie ook leuk vind kunnen jullie er misschien samen over praten en dat is dan natuurlijk heel mooi meegenomen want dan hebben jullie dezelfde interesse 😉😍

 

Groetjes moonshine

Reageer