hey hoi, ik weet niet goed wat ik moet doen, mijn beste vriendin heeft anorexia en ik maak me heel erg zorgen. heeft iemand misschien een advies of heeft iemand dit zelf mee gemaakt en vanuit ervaring tips?? ik hoor het alvast dank
Ik heb zelf anorexia. Wat ik zou aanraden is fijne dingen met haar doen, niet heel fysiek ofzo maar bv wat tekenen. Je kan proberen samen wat te eten en haar aansporen maar ga haar niet heel heftig dwingen, mensen met anorexia zitten zo in hun hoofd dat ze best wel boos op je zou kunnen worden enhaar vertellen dat je er voor haar bent. Als je je echt erge zorgen maakt kan je altijd naar haar ouders gaan of eventueel een berichtje sturen naar haar behandelaren xx
Liefs
Anoniem789
hey, tanks voor de tips.
kijken vaak samen series enzo. ja ik merk inderdaad dat ze best snel boos kan worden.
Onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon.
Ja inderdaad series kijken is een hele goede, dan heeft ze ook wat afleiding!
Liefs
Anoniem789
series kijken is een goede je kan ook samen buiten spelen gamen naar de bios of zwembad. het is begrijpelijk dat je je zorgen maakt als het erger word chat of bel met de kindertelefoon
ik ben er voor je
xx
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.