Skip to main content
Vraag

mijn bff en ik

• November 4, 2025
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik had een bff waarmee ik best close was en  iets van 6 jaar bevriend was.

maar op een gegeven moment kreeg ik geen contact meer en het voelt echt alsof ze me heeft laten vallen 

ook als ik haar zie (we zitten op dezelfde middelbare) kijkt ze me niet meer aan 

hoe ga ik hier het beste mee om?

3 reacties

sanne
Forum|alt.badge.img+1
  • November 4, 2025

heyy, i snap het echt helemaal, ik heb zat vrienden die dat ook hebben. Soms als je naar de middelbare gaat hebben mensen in een keer het gevoel alsof ze een heel nieuw leven moeten starten ofzoiets en dan laten ze je achter ( ik snap het ook niet) maar met mijn ervaring is het eigenlijk het beste om gewoon andere vrienden te proberen maken, want het is dan denkik ook wel duidelijk dat ze niet met je wil omgaan ofzo, dus dan heeft het ook geen nut om het te blijven proberen. 
je kan ook nog wel proberen om eens een keer op haar af te stappen wanneer ze alleen is, en haar gewoon direct te confronteren. '’waarom doe je in een keer zo? '’ of'’ heb ik iets gedaan waardoor je me nu negeerd?'’  meestal als mensen alleen zijn durven ze ook niet echt gemeen te doen of te liegen ofzo. 

maar ik vind het jammer voor je dat ze zo doet, hopelijk komt het nog goed, :)

Tandenborstel
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 4, 2025

Haiii! Wat een nare situatie D: 

Probeer anders weer contact met haar te krijgen want het kan zijn een misverstand zijn ofzo 💜

Als je zeker weet dat dat niet het geval is, wat natuurlijk heel naar is :( kun je naar nieuwe vrienden gaan zoeken die je niet negeren. 💖 Ik zou net zoals ​@sanne zegt wel eventjes een keertje naar haar toe gaan en vragen waarom ze zo doet.

Ik hoop dat snel alles beter gaat :3

liefs

-Tandenborstel :3

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 9, 2025

thx💖