Vraag

mijn beste vriendin is vermoord door haar eigen moeder

  • 3 May 2021
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik zat in groep 3 mijn enige vriendin destijds was Rosa we speelden vaak buiten. Op een dag kwam ze met een rolstoel naar school. De rolstoel was supermooi in het roze ik had niet gevraagd aan haar waarom ze met een rolstoel kwam en zei vertelde ehet me ook niet. Later die avond vroeg ik het aan me ouders ze zeiden dat ze van de schommel was getallen en haar been had gebroken. Maar jaren later ben ik er achtergekomen dat haar moeder brandwonden op haar been heeft gemaakt met super heet water. Ik weet echt niet waarom maar ik wil het ook niet weten. Over 3 maanden kwam Rosa opeens niet meer naar school ik dacht eerst dat ze ziek was of dat ze op vakantie was gegaan ofz maar na 2 dagen  zei onze juf dat ze was overleden we moesten naar haar begravenis ik weet echt niet hoe het allemaal was en wat ik er van vond want ik was heel klein maar de enigste wat ik nog herriner is dat ik in shock was en niet begreep wat er gebeurde. Na jaren weet ik eindelijk waardoor mijn bestevriendin en haar kleine broertje dood is.. Haar moeder heeft ze vermoord door schulden. De moeder wou ook zelfmoord plegen maar die poging is mislukt ze leeft nog. Maar de moeder zit nu in de gevangenis.


3 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Oei, dat is heel heftig! Je kan bellen/chatten met de kindertelefoon. Stay strong!

 

Hey, wat een heftig verhaal. Goed dat de moeder gestraft is voor haar daden, alhoewel dat je beste vriendin en haar broertje helaas niet terugbrengt. Als je er over wil praten kan dat hier of je kan bellen/chatten met de KT. Heel veel succes en sterkte!

Reputatie 6
Badge +3

Hey Hoihoihoihoihoihoi,

Wat vreselijk wat Rosa en haar broertje zijn overkomen! En natuurlijk ook voor jou!

Je kan als je dat wilt met iemand erover praten. Het lijkt me niet handig als je het gaat opkroppen. Dat gaat je depressie alleen maar erger maken (geen druk). Ik denk dat met wie je het erover wil hebben het zeker zullen begrijpen. Je kan het er ook met een psycholoog over hebben. Zij zouden je kunnen helpen als je wilt.

Ik hoop dat je het een beetje lukt te verdragen!

Groetjes iemand.

Reageer