Vraag

Mijn beste vriend wil uit het leven stappen :(

  • 20 April 2022
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Badge

hey forumlezers

Ik ben echt bang, mijn beste vriend zit erg slecht in z’n vel omdat al z’n vrienden hem in de steek liete, buiten ik, omdat ze hem een sukkel vinden en ze maken het hem ook nog eens duidelijk… Ik zie hem zoo vaak allen op de speelplaats en wordt er verdrietig van.. We zijn beide bijna 15 trouwens.

Ikzelf sukkel ook angstig vaak met deze gedachte van zm, maar durf uiteindelijk nooit te doen wat de stemen in mijn hoofd me zeggen…

Nu belde ik net met hem en hij weende super hard en deed zichzelf pijn en toen zei hij loveyou en legde af… Ik ben bang! Als er iets met hem is gebeurd zal ik me altijd schuldig voelen dat ik er niets aan heb kunnen doen en stap ik zelf uit het leven, ik ben er ook klaar mee…

 

IK weet echt niet meer wat ik moet doen… Send help pls


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi wat lief dat je dit zegt en er iets aan wil doen. Kijk deze link eens 

https://www.113.nl/maak-je-je-zorgen-om-iemand

Misschien kun je hier iets mee. Sterkte hoor !

Groetjes liefs Julian X

Begrijpelijk ik wil ook uit het leven stappen.

Reputatie 4
Badge +2

Hee,

We lezen dat je in een lastige situatie zit, zeg.. Super knap van je dat je je verhaal hier op het forum hebt gedeeld en om hulp vraagt!

Zoals @Julian12 al zegt kun je bij 113 Zelfmoordpreventie (www.113.nl) terecht voor hulp of ondersteuning. Daarnaast kun je ook De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. 

 

Heel veel sterkte! 

 

Groetjes, 

Laura
De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +19

Ik geef je steun en ben het met de anderen eens en vertel die jongen dat je er voor hem bent en dat je je heel schuldig zou voelen en ook uit het leven zou stappen. Dat kan heel veel voor iemand betekenen. En hou veel contact met hem en praat over je gevoelens.

Wilhelmavemela.

Reageer