Vraag

Mijn beste vriend vind mij leuk

  • 17 January 2022
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

De titel zegt het al mijn beste vriend vind me al 2 of 3 jaar leuk en hij heeft ongeveer 2 jaar geleden zijn gevoelens tegen mij gezegd. Ik vond hem toen niet leuk en nu ook niet. Maar ik heb het gevoel dat ik hem tegen hou aangezien hij alleen iets met mij wil. Het maakt me heel ongemakkelijk dat ie elke keer weer zegt dat hij mij leuk vind of dan zit hij de hele tijd in mijn zij te prikken omdat ie gewoon even aan mij wilt zitten. Ik heb daarom ook vaak aangegeven dat dat het mij ongemakkelijk maakt. Eigenlijk wil ik veel afstand van hem nemen maar ik durf dat niet aangezien ik zijn enige vriend ben en hij heel erg struggeld met mental health en suicidale gedachten.

 

Wat moet ik nu doen wat ik ord er ook ongemakkelijk van


1 reactie

Hallo Aphrodite :)

Tja, hij kan niet zoveel doen aan zijn gevoelens. Je kunt hem wel vragen om te stoppen met aan je te zitten. Of gewoon zeggen dat hij 1,5 meter afstand moet houden vanwege het Coronavirus (zodat hij het niet opvat als dat jij afstand van hem wilt houden, maar vanwege de corona). Misschien hem ook aanmoedigen om met andere mensen contact te zoeken zodat hij hopelijk nieuwe vriendschappen krijgt, waardoor het voor jou makkelijker word om afstand te houden van hem.

-TheMightySlayer <3

Reageer