Vraag

mij vriendje is bi

  • 20 April 2020
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Het is even geleden dat me vriendje zei dat hij bi was kwam er zelf beetje achter omdat er achter kwam dat hij ooit keer trio wou met twee mannen hoe ik er achter kwam doet er niet toe. ik vroeg dus waarom en toen zei hij dat hij bi was. Kwam als een klap in me hoofd aan. Omdat ik weet dat hij ooit iets bij jongen heeft gedaan. voelt wel raar omdat ik nooit iets bij het zelfde geslacht heb gedaan. Heb nooit er behoefte aan gehat. Ik denk dat ik dit nooit hellemaal vergeet maar leg me er bij neer. Ik kom uit een familie die alles kwa gevoel geloof afkomst respecteerd dus ik respecteer dat me vriendje bi is. Maar ik zag het niet aankomen. Ik denk als ik er deels niet achter gekomen was hat hij hey niet gezegt. Hij zei dat hij bang was om me kwijt te raken er door. Maar heb nooit een moment gedacht ja ik ga het uitmaken omdat hij bi is. En ik zou hem nooit dumpen omdat hij bi is. Love me vriendje mij alles een echte knuffelbeer is hij. Maar soms ben ik bang dat hij toch voor jongens kiest. dat hij dar aantrekkelijker vind. Ik weet dat hij mij aantrekkelijk vind anders krijgt hij niet zo snel een stijve als ik in me lingerie staat of hem zoen lekker lang (als we alleen zijn) maar weet niet hz het blijft er in zitten ben niet gewent om een vriendje die bi is te hebben. Ik vind het niet erg maar ik heb het gevoel dat er nu meer kans is dat op iemand anders word is dit een normaal gevoel

 


2 reacties

Hey meisjegeheimpje

 

Ik denk dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken. Dat je vriendje bi is hoeft niet te betekenen dat hij sneller verliefd wordt op een ander. Als ik het zo lees is jouw vriendje een lieve, trouwe jongen die een hoop voor je overheeft, en die jou niet zomaar zou laten vallen. 

 

Gr. Kenshin

Badge

bekijk het van de positieve kant want als jij nou een hele leuke jongen ziet dan heb je kans dat je seks met die jongen kan hebben toch.

 

Reageer