Hoi, ik heb heel erg veel spijt want net in de bus, had ik iemand uitgescholden als kankerkind, en een vriendin zei er iets van, ik was vergeten dat er bij mij in de familie een oudtante aan kanker is overleden en een andere oudtante heeft borstkanker, en een vriendin die werd op mij heel erg boos, ik zei sorry, maar ik wist dat het niet helpen dat ik alleen sorry zei, ik dacht niet goed na over wat ik zou zeggen. Maar diegene die ik heb uitgescholden die irriteerde me zo erg, dat ik dat zei.
Ik weet niet of de vriendin mij gaat vergeven, maar ik heb naar haar geappt dat het mij spijt, en als ze me niet wil vergeven, accepteer ik ook dat.
En nu vraag ik me ook af, waarom heb ik het gezegd, diegene die ik had uitgescholden als kanker kind, had mij en andere kinderen ook met dezelfde woord uitgescholden. En ik heb mezelf streng aangesproken dat ik dat nooit meer ga zeggen en als er iemand kanker zegt, ga ik er gelijk van zeggen, dus ik probeer vanaf nu niet meer kanker zeggen en zeker niet in een ziekenhuis die kinderen met kanker worden behandeld.