mij vergeven

  • 24 January 2023
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoi, ik heb heel erg veel spijt want net in de bus, had ik iemand uitgescholden als kankerkind, en een vriendin zei er iets van, ik was vergeten dat er bij mij in de familie een oudtante aan kanker is overleden en een andere oudtante heeft borstkanker, en een vriendin die werd op mij heel erg boos, ik zei sorry, maar ik wist dat het niet helpen dat ik alleen sorry zei, ik dacht niet goed na over wat ik zou zeggen. Maar diegene die ik heb uitgescholden die irriteerde me zo erg, dat ik dat zei. 

Ik weet niet of de vriendin mij gaat vergeven, maar ik heb naar haar geappt dat het mij spijt, en als ze me niet wil vergeven, accepteer ik ook dat. 

En nu vraag ik me ook af, waarom heb ik het gezegd, diegene die ik had uitgescholden als kanker kind, had mij en andere kinderen ook met dezelfde woord uitgescholden.  En ik heb mezelf streng aangesproken dat ik dat nooit meer ga zeggen en als er iemand kanker zegt, ga ik er gelijk van zeggen, dus ik probeer vanaf nu niet meer kanker zeggen en zeker niet in een ziekenhuis die kinderen met kanker worden behandeld. 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hey!

Soms als je zooo boos of geïrriteerd bent kan het wel eens gebeuren dat je zoiets zegt. Het is natuurlijk niet netjes, maar zo te lezen heb je er echt spijt van. Goed dat je al geappt hebt naar je vriendin. Ik zou gewoon even haar reactie afwachten. Anders zou je ook nog een sin het echt maar haar hierover kunnen praten.

 

 

joeee

Reputatie 7
Badge +15

Hi , schelden doe je vaak uit boosheid, verdriet, irritatie , of een andere sterke emotie, metname als je iets zegt waar je later spijt van hebt, je kan je emoties niet begeersen, kijk als je een keer k*t sh*t f*ck ofzo zegt… heb je )(vaak) nooit zoveel spijt, maar met woorden als kanker. Tyfus ect….. heb je spijt?!!!! Je vindt dat het niet kan, maar je heb het toch gezegd…..  

 

schelden met ziektes kan naar mijn mening ook echt niet, net as schelden met gay, of homo bijv. Probeer je gevoel te beheersen. 
 

goed wat je naar de vriendin appte! 
 

lfs,

 

Mij_Niet_Gezien 

Yo @LachBTS ,

Dat je er zo over nadenkt, is al goed.Gewoon proberen het niet meer te zeggen.Verder gewoon aan je vriendin uitleggen waarom het er uit floepte en dat je het erg spijt.

 

Zelf kan ik soms ook meer schelden dan ik eigenlijk wil btw, floept er dan gwn uit.Maar geen kanker, homo of iets wat mensen kwetst.Is ook wel menselijk denk ik.Ik denk niet dat jouw vriendin na excuses echt heel boos zal zijn.

Reageer