Vraag

micropenis

  • 22 March 2020
  • 2 reacties
  • 267 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo mijn naam is Joep, ben 16 jaar en heb een micro penis. Hij is rond de 5 centimeter en dit frustreerd mij heel erg. Ik ben gay (bottom) en ben bang dat geen ene jongen het met me zou willen doen....


2 reacties

Hey Joep

 

Hoewel ik me je onzekerheid kan voorstellen, raad ik je aan om je hier niet al te veel zorgen om te maken. In veel gevallen heb je een sterke band met je partner, en zou deze partner bijgevolg niet horen afknappen op je maat. Samen met je partner zou je op zoek kunnen gaan naar manieren waarop jullie elkaar een fijne tijd tussen de lakens kunnen bezorgen.

 

Gr. Kenshin

Hey Joep

 

Hoewel ik me je onzekerheid kan voorstellen, raad ik je aan om je hier niet al te veel zorgen om te maken. In veel gevallen heb je een sterke band met je partner, en zou deze partner bijgevolg niet horen afknappen op je maat. Samen met je partner zou je op zoek kunnen gaan naar manieren waarop jullie elkaar een fijne tijd tussen de lakens kunnen bezorgen.

 

Gr. Kenshin

Ik ben ook bottom, dus hoef ook niet te nemen. Maar heel erg bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeker

Reageer