Vraag

mezelf verhongeren

  • 9 February 2024
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

  • Net nieuw
  • 0 reacties

Ik heb waarschijnlijk een eetstoornis, ik probeer mezelf altijd te verhongeren maar mijn ouders die willen dat ik eet en in voel me dan mega schuldig nadat ikxheb gegeten maar ik wil hun ook niet laten weten dat ik een eetstoornis heb, ik heb niemand om hierover te praten ofzo en ik wil graag een manier vinden om niet te hoeven eten want overgeven lukt niet want mn ouders gaan het sowieso merken als ik dat doe. Mijn gewicht is 65 ik ben 14 en een man mn lengte is 1,65m. Van buiten zie ik er biet dik uit ofzo maar ik ben mega onzeker en als ik me eet dan ben ik de hele dag onzeker ev voel ik me opgeblazen. Kan iemand helpen om me te helpen, misschien wat tips ofzo? 

 

Tekst is aangepast door de Kindertelefoon, omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.


2 reacties

Badge

Hey ik had ook een eetstoornis,

En ik weet het je kan niet “Gewoon even eten” er zit veel meer achter dan dat je gewoon geen honger hebt.

Maar hoe moeilijk het ook is ik raad je aan het je ouders te vertellen het word een heel stom proces maar het is het waard je gaat jezelf.

weer goed vinden zoals je bent je gaat weer zonder snel moe te worden of buikpijn krijgen dingen kunnen doen.

En geloof me als je te lang wacht kan het erger worden hoe sneller je het nu aan iemand verteld hoe sneller je weer geneest.

Heel veel liefs<3

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Hen ,

 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.  Je zou ook op Proud2Bme: Online hulp voor iedereen met een eetstoornis kunnen kijken, misschien dat het je wat oplevert. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Jen (De Kindertelefoon) 

Reageer