hooii,
na dat mijn relatie is uitgegaan had ik enorm veel moeite met loslaten. ik uitte mijn frustratie en wat er was gebeurd naar familie en vrienden, dat werd door hem gelabeld als zwartmaken terwijl ik vrij weinig had gelogen vanuit mijn standpunt.
maar ook naar hem toe had ik heel soms wat geniepige grapjes gemaakt. en op een gegeven moment hadden we elkaar proberen te wijzen op wat we fout deden. we waren het niet eens met elkaar en hij ontkrachtte alles wat ik had gezegd. en toen zei ik als klap op de vuurpijl dat ik m veel te veel zelfvertrouwen had gegeven en dat ik mn standaarden al verlaagd had voor hem. ik voel me hier echt rot om en merk dat ik enorm veel moeite heb om mezelf hierom te vergeven. want dit allemaal is gebeurd omdat ik het simpelweg gewoon niet kon loslaten, waardoor ik het voor mezelf erger heb gemaakt.
mijn vraag is, heeft iemand hier iets soortgelijks meegemaakt? en zo ja, hoe zijn jullie daarmee omgegaan? ik ben iemand die niet vaak mensen op zulke manieren pijn doe dus voor mij is het echt moeilijk om dit te relativeren en mezelf te vergeven.
hope u have a great week! keep fighting :)
groet,
seabreezes