Skip to main content
Vraag

mezelf snijden voor fun?

• January 23, 2026
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey Hey!

Ik begon mezelf te snijden toen ik 13jaar was en ben er ondertussen al 1jaar en bijna 2 maanden mee gestopt. Dit schooljaar praat ik iets meer met mensen in mijn klas en ik voel me ook veel beter, ik ben nog altijd niet super happy met hoe mijn leven is enzo maar het gaat de laatste tijd echt beter dan het is gegaan de afgelopen 3 jaar. En ik weet dat ik gelukkiger ben nu maar soms wil ik mezelf gewoon snijden voor ‘fun’ want ik vond het gewoon zo’n fijn gevoel om te snijden en dan een klein beetje bloed te zien en ik weet dat ik dit beter niet doe maar ik wou gewoon even weten of er nog mensen zijn die zich zo voelen of die dit doen? En wat vinden anderen hiervan?

groetjes  x

2 reacties

• January 25, 2026

heyy, ik denk dat er wel meer mensen zijn die dit doen, maar wees ajb voorzichtig met snijden, ik heb het ook gedaan maar ik heb er echt heel veel spijt van!! je kan wel alternatieven zoeken voor snijden zoals een elastiekje om je pols etc. success! xx

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 27, 2026

hey lieffie,

ik heb dit ook heel erg en ik snap het gevoel helemaal, maar ik wil echt aandringen om het niet te doen. Als je het wel doet namelijk, wordt het volgende keer nog moeilijker om de urge te doorstaan, en zo start de verslaving opnieuw.

Veel liefs en suc6 💗