Vraag

mezelf snijden

  • 17 October 2023
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hi ik heet sara (niet mijn echte naam) ik ben 14 jaar en ik snijd mezelf mijn knieën zitten vol snij wonden ik weet niet warom ik het doe ik had eerder wel neigingen maar nu doe ik het ook echt niet aleen als ik me slecht voel ik denk dat het is omdat ik denk xat als ik me zelf nu op deze manier pijn doe de pijn van binnen niet trug komt ik weet dat onzin is want die pijn blijft het is het soort pijn alsof iemand je in je buik neerschiet daarna rol ik van pijn op de grond te schreeuwen ben ik de enige die deze pijn ervaart en ik wou nog vertellen ik ben er pas aan begonnen toen ik mijn vriend vertelde over gedachten mezelf pijn te doen hij huilde bijna en vroeg of ik het nooit wou doen nu voel kk me schuldig ik durf me ook niet meer bij mijn ouders in de buurt te zijn bang dat ze er achter komen en omdat ik me schaam


2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi.

Bedoel je die pijn van het snijden of is het mentaal?

Misschien kun je naar een vertrouwenspersoon op je school gaan. Die kan je verder helpen en het is spannend dat snap ik maar als je het niet doet dan wordt het vaak alleen maar erger. Ik neem aan dat je die vriend ook goed vertrouwd dan heb je tenminste iemand om er over te praten.

Onthoud je bent niet de enige.

Groeten ik...

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Sarradragon,

Naar dat je jezelf snijdt! Je kan erover praten met je mentor of een ander vertrouwenspersoon.  Of met de kindertelefoon. 

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer