Vraag

mezelf snijden

  • 27 March 2022
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Badge

Ik heb dus een vraag

Ik wil mezelf snijden want ik ben best depressief en wil mijn agressie en frustratie op mezelf uiten.

Zeg niet snij jezelf niet helpt niet ik wil ook geen (nep) medelijden hebben

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon vanwege forumregel 9 - Het vragen om schadelijke tips is niet toegestaan.


2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Dit wil je waarschijnlijk niet horen maar Ik hoop oprecht dat niemand je hier een antwoord op gaat geven, ook het ‘ik wil mezelf snijden want ik ben depressief’ is geen reden geloof me dit wil je echt niet. ik snap dat je je aggressie en frustratie wil uiten maar doe dat op een andere manier door bijvoorbeeld te gaan boksen, schreeuw het eruit, er zijn zoveel andere manieren en dit is niet de goede, ookal denk je dat of lijkt dat zo.

Als je depressief bent ga praten met iemand alsjeblieft!

Reputatie 3
Badge +1

hey Bruintje70,

ik zeg dit niet uit medelijden,

maar voor jou lichaam ik snap super goed dat je zelf pijn doen een soort van goed gevoel kan geven maar dat is niet de beste oplosing.

ik heb ook aan zelf verwonding gedaan, dat werd een soort van verslaving ik ging dat tekens harder en pijnlijker doen, ik heb een soort van Elastieken aan mijn arm als ik dan de drang heb om mezelf te verwonden dan ga ik soort van die Elastieken bewegen rond mijn arm en zo geraak ik af van die verslaving.

groetjes!

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon vanwege forumregel 9 - Het geven van schadelijke tips is niet toegestaan.

Reageer