mezelf snijden

  • 21 December 2020
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

hoi,

ik ben ee jongen van 13 jaar oud, zit in de 1e van de middelbare school.

ik krijg al 2 aar dag in dag uit van veel kinderen te horen dat ik een k**nk*r homo etc. ben. ik heb hier erg veel verdriet van(kijk ff een van mn vorige topics. dan snap je wel waarom). nu ben ik mezelf gaan snijden om de negativiteit weg te snijden… weet iemand een andere oplossing om die negativiteit weg te halen i.p.v. mezelf te snijden?

 

groetjezzz ,  anoniempje194


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Bekijk dit topic eens voor alternatieven!

Je kan proberen erover te praten met iemand die je vertrouwd en die jou serieus neemt. Je kan ook in een schrift alles van je af schrijven. Dan moet je gewoon alles opschrijven waar je mee zit. Maar probeer dan ook elke dag minstens 3 positieve punten van die dag op te schrijven.

Halloo,

Ik zou zeggen probeer jezelf af te leiden of alternatieven te vinden. Dit kan iets heel erg kleins zijn. Van een show op netflix naar een boek. ik weet dat dit echt een volledige kut situatie is, en proberen positief te blijven is bijna onmogelijk. Ik heb verder nog wel een app die mij helpt, hij heet "calm harm". er is ook nog een alternatief voor angst, deze heet "clear fear" ze hebben  mij erg geholpen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Reputatie 2
Badge +1

dankjewel voor alle tips en reacties! het gaat nu beter met mij en ik snijd me ook minder.  ik ga vaker naar buiten en als ik me weer slechter ga voelen dan ga ik naar buiten of zet ik kei hard billie ellisch op en ga ik meezingen. dankjewel allemaal 

 

kusjes en fijne feestdagen!

Badge

Hoi. Als ik jou was zou ik er vooral met mensen over praten  dus met je ouders en familie 

Reageer