Vraag

mezelf pijn doen met elastiekje

  • 26 June 2022
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Badge

hey iedereen ,

ik heb al eerder een topic aangemaakt over dat ik me steeds heel verdrietig voel en ik had daarin om jullie advies gevraagd daaruit kwam dat ik er met iemand over moet gaan praten maar dat lukt niet iedere keer als ik erover wil beginnen zeg ik maak dat ik het weer vergeten ben omdat ik het heel lastig vind…

ik ben sinds zaterdag mezelf pijn gaan doen niet met een mes want ik wil niet dat het zichtbaar is dat andere het zien en vragen gaan stellen dus ik gebruik nu een elastiekje en die schiet ik tegen mijn arm/pols

nu is mijn vraag is dit raar dat ik dat doe? 

 


2 reacties

Hey,

Als eerst is het heel vervelend dat je je zo voelt. Zou het misschien een optie zijn om te kunnen praten met een psycholoog? Volgens mij kan dat zonder dat je ouders het weten, als je dat niet wil. 
Zelfbeschadiging is niet raar, maar het is niet de oplossing voor je problemen. En dan spreek ik uit eigen ervaring. Als je er nog mee kan stoppen zou ik dat doen. En dan hulp zoeken, bijvoorbeeld een psycholoog/coach. Het is helemaal niet “raar” om met zo’n iemand te praten. Het kan voor iedereen handig zijn.

Groeten

Badge

hoi @Fayy ! bedankt voor je reactie

dat is nou het probleem ik durf er niet over te praten met andere ik ga proberen te stoppen maar vandaag had ik mijn elastiekje niet bij me en ik zocht toen maar een andere manier om mezelf pijn te doen maar ik ga het proberen! 

 

groetjes anoniempje

 

Reageer