Hoi , allemaal ik wil graag mijn verhaal delen
ik doe mezelf pijn en ik heb een keer zelfmoord poging gedaan. ik heb heel veel mee gemaakt in mijn leven tot nu toe. ik woon nu all 3 jaar niet meer thuis. ik heb in pleeggezinnen en in groepen gewoond . nu woon ik ook een een pleeggezin wel in een fijn pleeggezin. de ander plekken waar ik heb gezeten waren niet fijn en daar gingen heel veel dingen fout. Ik ben wel blij dat ik niet meer thuis woon want daar begon dit allemaal mezelf pijn doen en roepen dat ik dood wil ik kreeg van als de schuld wat niet mijn schuld was. Daarom gaat het soms nog slecht met mij omdat ik er in ben gaan geloven dat het mijn schuld is en dat ik hier niet thuis hoor en dat het beter is als ik dood ben. Ik heb ook een zelfmoord poging gedaan -stuk weggehaald door de kindertelefoon ivm forumregel 9 -. toen kwam ik op een gesloten groep ik heb 2 jaar op groepen gewoond ik heb daar veel meegemaakt daarom heb ik nu last van vervelende gedachten en dromen ik krijg hier elke maandag hulp voor en de kindertelefoon helpt me ook vaak als ik niet bij mijn pleegouders of begeleid terecht kan