mezelf pijn doen en zelfmoord plegen

  • 15 March 2020
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi , allemaal ik wil graag mijn verhaal delen 

ik doe mezelf pijn en ik heb een keer zelfmoord poging gedaan.  ik heb heel veel mee gemaakt in mijn leven tot nu toe. ik woon nu all 3 jaar niet meer thuis. ik heb in pleeggezinnen en in groepen gewoond . nu woon ik ook een een pleeggezin wel in een fijn pleeggezin. de ander plekken waar ik heb gezeten waren niet fijn en daar gingen heel veel dingen fout. Ik ben wel blij dat ik niet meer thuis woon want daar begon dit allemaal mezelf pijn doen en roepen dat ik dood wil ik kreeg van als de schuld wat niet mijn schuld was. Daarom gaat het soms nog slecht met mij omdat ik er in ben gaan geloven dat het mijn schuld is en dat ik hier niet thuis hoor en dat het beter is als ik dood ben. Ik heb ook een zelfmoord poging gedaan -stuk weggehaald door de kindertelefoon ivm forumregel 9 -. toen kwam ik op een gesloten groep ik heb 2 jaar op groepen gewoond  ik heb daar veel meegemaakt daarom heb ik nu last van  vervelende gedachten en dromen  ik krijg hier elke maandag hulp voor en de kindertelefoon helpt me ook vaak als ik niet bij mijn pleegouders of begeleid terecht kan 


3 reacties

Heyy, wat vervelend dat je dit gevoel hebt! Wel fijn dat de kindertelefoon je helpt en je nu ook bij een fijn pleeggezin woont. Waarom voel je je precies schuldig? Je zou argumenten kunnen bedenken waarom jij schuldig zou zijn, want misschien is het wel helemaal niet jou schuld. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en veel succes! Liefs, Naira193 :heart:

Naira193 dankjewel voor je bericht het heeft geholpen 

 

hooi! wat rot dat je je zo voelt en wat je allemaal hebt mee gemaakt..

het is niet niks, en wat fijn dat je soms met de kindertelefoon praat!

je zegt dat je hulp hebt? wat voor hulp?

misschien kun je je hart luchten bij diegene of bij je pleegouders/begeleider!

wees niet bang een mens mag hulp vragen! ik hoop dat alles goed met je gaat. 

je hebt waarschijnlijk veel meegemaakt en daarom is het zo goed dat je hier bent!

ik hoop dat je je snel beter zou voelen!!

 

-tizzie x:rosette:

Reageer