Vraag

Mezelf pijn doen

  • 6 October 2022
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

Badge

Ik vraag me af : Ben ik de enige die geen zelfmoord wilt plegen maar wel heel graag pogingen wil doen??


5 reacties

Reputatie 2
Badge

Hey!

Als ik het goed begrijp wil je jezelf geen pijn doen en durf je de wereld niet te missen, maar wil je ook niet meer in je ‘leven’ zitten? Als dit klopt, heb ik dit zelf ook voor een tijdje gehad. Het is geen raar gevoel, en het is juist goed dat je niet over je grens wilt gaan.

Ik ga ervan uit dat je van dit gevoel af wilt, dus misschien helpt dit:
1. Schrijf op of bedenk elke dag de positieve dingen in je leven
2. Probeer actief te zijn, zodat je moeilijker tijd hebt om in de put te raken. Dit is waarschijnlijk geen goed deskundig advies, maar soms kom je dan gewoon helemaal van dat gevoel af en raak je in een positieve flow.
3. Probeer alles wat je leuk vindt extra te doen. Ik vind het bijvoorbeeld heel leuk om met mode bezig te zijn en als ik dan een nieuw kledingstuk had, was ik bijvoorbeeld daar heel enthousiast over. De kleine dingen maken het leven leuk.

Hopelijk helpt dit! Xx

Badge

-onnodige quote verwijderd-

nee ik bedoel ik wil GEEN zelfmoord plegen maar ik wil wel soms gewoon proberen om mezelf op te hangen maar of snijden maar dan wil ik NIET dood maar wil ik mezelf gewoon graag pijn doen snap je .

 

Reputatie 2
Badge

Hey!

Sorry, ik heb het verkeerd begrepen! Met dit gevoel kan ik je helaas niet echt helpen…

Xx Mave

Badge

Hey!

Sorry, ik heb het verkeerd begrepen! Met dit gevoel kan ik je helaas niet echt helpen…

Xx Mave

Hey Mave ik wou het alleen delen en vragen of er meer kinderen zijn met deze gedachten,s snap je ??

Badge

Hey!

Sorry, ik heb het verkeerd begrepen! Met dit gevoel kan ik je helaas niet echt helpen…

Xx Mave

Hey Mave ik wou het alleen delen en vragen of er meer kinderen zijn met deze gedachten,s snap je ??

soms had ik dit maar alleen als ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllll erg down ben maar nu gelukkkig ni meer

Reageer