Hoi iedereen,
Ik ben een 14 jarige leerling momenteel in 3 VWO. Laat ik het even kort zeggen, het leven zit me niet mee.
Ik woon in Brabant en ik ging voor het eerst dit jaar volle gas met carnaval: ik heb mezelf helemaal plat gezopen, ik ben ontgroend door een 19 jarige man en ik heb al mijn geheimen die toen nog niet erg waren eruit gegooid, maar alsnog, was het de beste tijd in mijn leven. In het kort, carnaval heeft me best wel heftig veranderd. Ik ging van een onschuldig meisje wat 1 keer per week een slokje Jillz dronk, naar een emotioneel domme tiener die het liefst iedere seconde van haar tijd dronken is.
Na carnaval besefte ik me dat ik al heel mijn leven onder een steen leven, en dat oprechte dingen zoals school, familie en vrienden me niks meer boeien. Ik ben een slecht persoon geworden, ik heb geen censor voor de woorden die mijn mond verlaten, ik ben fucking Snap en Tiktok verslaafd, ik lieg tegen mijn docenten dat ik overspannen ben zodat ik vrij krijg, ik lieg tegen mijn coach dat ik een buikziekte heb en ik lieg tegen iedereen in het algemeen. Ik ben mezelf kwijt, dat is het. Ik ben mijn motivatie ook kwijt. Ik wil het liefst nooit meer uit bed (behalve om make-up op te doen om jongens te Snappen of om alcohol te drinken). Ik snijd mezelf hier ook om, ik kan mezelf gewoon niet meer van de grond rapen. Het lukt me niet om mezelf te laten focussen op iets.
Heeft iemand last van hetzelfde?