Vraag

Met wie kerst vieren?

  • 25 December 2016
  • 6 reacties
  • 140 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik zit met een probleem want mijn beste vriendin wil dat ik vandaag met haar kerst vier en naar de stad enzo.. en ik zou eigk naar me familie gaan wat moet ik doen naar me familie of me allerbeste vriendin? en btw k mag me familie niet dus dat ook n beetje.. dankjewel voor het klikken op dit topic !!

groetjes xanoniemm01

6 reacties

Doe wat je afgesproken hebt
Als je t echt niet ziet zitten zou ik doen wat ie leuker vindt
Maar als je gezeik krijgt als je met je vriendin gaat, zou ik het niet doen.
Miss kun je morgen met je vriendin weg??

Xx
Kikker
Hoi!

Ik zou naar je familie gaan, dat ligt al langer vast. Je vriendin zal dat wel begrijpen. Zeg misschien dat, als je eerst met haar had afgesproken, ook met haar was meegegaan. Je kunt nog altijd een andere dag met je vriendin weg, dat is makkelijker dan met heel je familie nog eens af te spreken.
Doe wat je denkt dat juist is, wat het beste voelt, dat is waarschijnlijk toch het juiste.

Groetjes
x
Hey,

Denk je niet dat je je ongemakkelijk gaat voelen bij je vriendin? Ik neem aan dat haar familie dan daar is...

Het hele idee van Kerst is samen zijn met je familie. Wie weet is je familie wat vrolijker gestemd in deze dagen. Ik zou dus naar je familie gaan!

Gr. Pin
Badge

ik zou kerst vieren onder een brug meer kan ik toch niet

 

Badge

ik zou kerst vieren onder een brug meer kan ik toch niet

 

nice

 

Reputatie 7
Badge +4

@muziek gaat het goed? Dit topic is al van 4 jaar geleden en de kans dat het is opgelost is groot, maar als er iets mis is praat erover en kom er alsjeblieft mee

Reageer