Vraag

Met mentor praten

  • 12 October 2021
  • 5 reacties
  • 276 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Ik ben recent begonnen met mezelf snijden en mezelf uithongeren, dat soort dingen.

Ik wil hier graag over praten met mijn mentor. Ze weet al dat het niet erg goed met me gaat ( tijdens ons eerste gesprek moest ik meteen huilen en heb ik haar wat dingen verteld, maar nog niet over snijden en niet eten). 

Ik ben alleen erg bang dat ze dit tegen mijn ouders gaat vertellen en dat wil ik echt niet.

Mijn vraag is dus: Is een mentor verplicht om dit soort problemen aan ouders te vertellen?

 

Alvast bedankt!

xxx


5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Het ligt er bij hun aan hoe ernstig het is jouw geval kan je vragen of ze het niet vertellen 

hopelijk heb je je hier wat aan

Liefs Lucky 

Dankjewel xxx

Reputatie 6
Badge +3

@SiraA 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt ook De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes,

Carolien

Badge

Hey @SiraA  ,

De school is verplicht het te vertellen aan je ouders als de situatie levensbedreigend is, hopelijk heb ik hiermee je vraag beantwoord.

Groeten, 
@Helpendejongen 

Badge

Hey @SiraA 

Honger jezelf niet uit!!! In heb het zelf ook gedaan omdat ik me heel slecht voelde. Nu ben ik best wel dun en kwetsbaar. Je mentor zegt het alleen tegen je ouders als het echt heel erg is. En als je duidelijk tegen je mentor zegt dat je niet wil dat hij het tegen je ouders zegt dan zal hij dat ook niet doen.

Blijf sterk!

Xoxo 123ijsbeer

Reageer