Skip to main content

Hey hoii,

Ik had even een vraagje

Ik ben 14 jaar en ga al bijna naar de 4de, maar ik slaap nog met knuffels omdat ik dan wel kan slapen en niet zonder. Zou dat kunnen?

Hey,

Dat is normaal hoor, ik deed dat niet zo lang geleden ook soms, en zelfs sommige volwassenen doen het nog:)


Wat ben ik blij dat ik dan niet de enige ben die het nog doet.


Heee, das helemaal nie raar hoor :)

Ik ben ook 14 en slaap ook met knuffels 

Xx


Als jij dat prettig vindt is daar toch niks mis mee? Zijn er genoeg die dat nog doen op hun 14de.


Heyy dat is helemaal niet erg hoor Mijn zus is bijna 17 en die  slaapt ook nog gewoon met een knuffel ze zegt dat ze er niet zonder kan slapen dus ja ik vind dat heel normaal:)


Ik slaap met knuffel en ik ben dik 14,5. Ik vind er niks raars aan en ken ook niet iemand die dat raar vind! Ik heb zelf ook nog veel vrienden die het doen


Ik ben 17 en slaap ook nog steeds met de knuffel die ik sinds mijn geboorte al heb. Hij is behoorlijk versleten maar ik heb hem al een keer laten "restaureren" bij een knuffel-dokter die ik online heb gevonden. Deze knuffel geeft mij zoveel liefde en daardoor is hij ook een beetje mijn beste vriend. Misschien een beetje vreemd maar ik praat veel tegen mijn knuffel je kan hem alles vertellen en wat je ook vertelt hij zal altijd vrienden willen blijven 🥰.


Hey! Wat lief ! Ik ben dan nog geen 14 maar bij mij staat een heel rijtje knufs die ik nog bewaard heb op een stoeltje bij het bed xd.  Een Mickey, een beertje, een zeehondje en een spin.☺️ En die heb ik allemaal gekregen van mensen waar ik van hou dus die blijven lekker bij mij !  😍 Ik vind het dus niet gek en als je het zelf graag wilt, doen! 

Liefs, Tover xxx


@Meloentje28 
Nee joh dat is niet raar, ik ben bijna 15 en ik slaap ook nog steeds met knuffels. Het is normaal hoor ❤️


Reageer