Vraag

met iemand praten

  • 14 February 2024
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Badge

Heyy ik ben een meisje van 14 jaar oud.

En ik zou graaag met iemand die ik niet ken willen praten voor het algemeen en over bijf mijn probleemen k heb genoeg vrienden en families maar hoe close ik ook met ze ben ik kan nooit mijn gevoelens met hun uiten 

Ik heb zelf ook metale problemen zoals depressie ook doe ik an zelfb3schadeging en over en niet eten en andere shit ik heb zoveel te zeggen maar het komt er maar niet uit zo veel gevoelens die ik niet kan uiten waarom.. ik weet het niet ook op mn diepte punt heb ik niemand niemand die ik iniedergeval echt vertrouw in deze maatschapij als er iemand is die zou willen praten over van alles niet aleen de verdrietige dingen zou ik dat erg leuk vinden en waarderennn 💋💋

I


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Esmrh ,

 

goed dat je het forum hebt gevonden om over je gevoelens te praten! Voor de zekerheid willen we je erop wijzen, dat het forum niet bedoeld is om prive contact met iemand te krijgen. Op het forum is iedereen namelijk anoniem.

Natuurlijk kan je wel een topic openen over een bepaald onderwerp, waar anderen dan op kunnen reageren.

 

Veel succes op het forum,

groetjes Marieke / De Kindertelefoon

Reageer