Skip to main content
Vraag

mentorgesprek over eetproblemen en overdosering

• January 9, 2025
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

JustaAnonymousGirly
Forum|alt.badge.img+2

heyhey,

ik heb volgende week  dinsdag  een mentor gesprek. alleen ik heb hier veel problemen mee. ik lieg over hoe het gaat en of er wat aan de had is ect. alleen dat mentor gesprek gaat over eetproblemen  en overdosing.  Hoe kan ik mezelf rustig krijgen/houden  en hoe vertel ik zo netjes mogelijk over overgeven ect??

xx char!!

5 reacties

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 9, 2025

eigenlijk heb ik hier niet echt ervaring mee, misschien kan je een stressbal meenemen ik wens je heel veel succes met het gesprek en onthoud het ligt niet aan jou.

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 9, 2025

Misschien kun je vooraf opschrijven wat je wil zeggen en hoe je dat gaat zeggen? Evt meenemen, voor stel je klapt dicht dat je mentor dat kan lezen.

Succes!

Liefs Anoniem789 

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • January 10, 2025

Hoi ​@JustaAnonymousGirly ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je hebt veel spanning voor je mentorgesprek lees ik. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Hopelijk heb je iets aan de tips die andere gebruikers met je delen, mocht dat niet voldoende zijn dan mag je ook met ons bellen of chatten! Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je kunt voorbereiden op je gesprek. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 13, 2025

hi 

ik versta je helemaal ik moet dit morgen ook doen ik wil niet praten daarom dat ze me verplicht hebben om het op papier te schrijven ik ben eigenlijk beetje bang ik weet niet waarom misschien helpt het om het op een blaadje te schrijven ma als je niet wil praten kunnen ze je eigelijk niet verplichten maar ik heb ook probleem met eten meer dan bijna 8 jaar sommige beter en sommige minder ik heb ondergewicht en eerlijk ik wist niet dat ze dit wisten maar ik ben er laatst achtergekomen dat mn vriendin alles heeft gesnitcht en ik ben wel boos op haar omdat ik zo had gezegd dat ze dit niet mocht vertellen

xxx nevada

stitch1234
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 15, 2025

ik had ook een mentorgesprek over dat ik het gymnasium te moeilijk vind en latijn en grieks ook niet leuk en veel te moeilijk ze zei dat ik de 3 jaar moet afmaken nou mooi niet dus.  over overdosing snap ik dat je in gesprek moet maar met je mentor?! dat is meer iets voor je ouders ofzo zeg gewoon wat je kwijt wilt als het uit je geheimenmap is lucht het echt op