Skip to main content

Heyy,

ik heb een probleem. Ik krijg een nieuwe mentor voor het nieuwe schooljaar maar dat is de vrouw van mijn oude mentor. Dit heeft hij zo gedaan zodat ik goede hulp kreeg en zodat ze samen kunnen werken . Alleen ik ben boos geworden op hem midden in de vakantie, hij vond dat ik ondankbaar was. Ook al stond in de mail wel hoe veel ik om hem geef alleen dat ik hem niet meer  hulp wilde. Ik ben er achter gekomen dat hij de enigste is waar ik helemaal mijzelf kan zijn. Dus ik heb hem nodig. Daarom heb ik 1 week geleden gezegd dat ik het echt niet alleen kan. Toen kwam ik er achter dat hij ervoor had gezorgd dat ik zijn vrouw kreeg voor mentor. Ook al voelt dat raar want het voelt alsof ik tussen ze in kom te staan.

 

ik ben bang om weer naar school te gaan.  En straks moet ik samen met hun een gesprek. En dat voelt raar

Dat laat zien dat hij om je geeft niet veel mentoren gaan er zo op in hij probeert je te beschermen sterkte en ze gaan waarschijnlijk niet samen in gesprek met jou ❤️


Alleen ik ben bang dat hij mij pijn doet. En dan bedoel ik mentaal.


Fijn dat je je hebt kunnen open stellen bij je mentor en dat daar serieus mee om word gegaan. Ik vind het persoonlijk alleen wel een beetje raar dat deze mentor zijn vrouw er nu bij haalt, dat lijkt me namelijk helemaal niet relevant, ik begrijp jou gevoel goed dat je denkt dat je tussen ze in komt en vind het erg vreemd dat hij hier een persoonlijke relatie bij haalt. Privé en werk moeten gescheiden blijven.  Deze mentor had beter op zoek kunnen gaan naar een nieuwe mentor waar jij je het prettigste bij voelt en dan moet hij daar maar mee kunnen samenwerken. Het moet niet zo zijn dat jij nu per se met deze mentor moet omdat hij daar alleen mee samen zou kunnen werken. 
als ik jou was zou ik bij iemand aangeven dat je je er niet prettig bij voelt. Of je ouders of de mentor zelf, je zou zelfs bij een coördinator kunnen aankloppen. Er zijn namelijk genoeg oplossingen voor dit probleem waar jij je prettiger bij zou voelen en uiteindelijk gaat het om jou 


Reageer