Vraag

mentor

  • 12 October 2021
  • 10 reacties
  • 228 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 155 reacties

Heyy

terwijl ik dit schrijf zit ik in de klas dus sorry als het een beetje verwarrend is

Ik zit met een probleem over een week ongeveer krijg ik mijn eerst persoonlijk mentor gesprek maar ik ben bang dat ik in tranen uitbarst en haar alles vertel. Ik wil namelijk een einde aan mijn leven maken. Dus ik vroeg me af of jullie me tips konden geven hoe ik mijn tranen in hou, moeten ze het tegen mijn ouders zeggen?

Alvast bedankt voor het antwoorden 

Liefs Lucky 


10 reacties

Hey lucky 

ik denk dat het niet erg is als je moet huilen bij je mentor misschien lucht dat wel op 

Ook kan je  altijd met de kindertelefoon bellen of appen   https://www.kindertelefoon.nl 

mij wens je veel sterkte en je hebt een goed hart voor de andere omdat je veel reageert op de topics 

Reputatie 4
Badge +2

Niet je tranen inhouden. Dat geeft zoveel spanning in je lichaam, niet doen. Voel je veilig en gooi het eruit.

Reputatie 1
Badge +1

Gewoon kalm blijven drink wat water van te voren

Reputatie 4
Badge +4

Eens goed huilen kan opluchten . Maar waarom zo bang dat je ouders verwittigd worden ? Die moeten toch ook opmerken dat het niet goed met je gaat ? Of ligt het probleem net bij je ouders ? Dikke knuffel !

Hey,

Als ik jou was zou ik proberen om  met je mentor te praten. Gisteren heb ik ook met mijn mentor gepraat, en het voelde heel goed om het iemand te vertellen. Ik heb haar van tevoren gevraagd of ze niets tegen mijn ouders wilde zeggen, en dat beloofde ze.  Als je nog niet klaar bent om alles te vertellen, kun je dat ook gewoon zeggen.

Om niet te gaan huilen: 

  • van tevoren huilen, in de wc´s ofzo
  • Aan iets leuks proberen te denken als je voelt dat je gaat huilen
  • Je concentreren op je ademhaling
  • Met iets spelen tijdens het gesprek, bijv. je shirt

 Veel liefs, en ik hoop dat het snel beter gaat

 

Reputatie 5
Badge +4

Even een update ik heb het net aan mijn mentor vertelt die heeft mijn vader gebeld. Ze heeft alles gezegd en toen ben ik met mijn vader naar huis gegaan ik ben gelijk naar de badkamer gegaan en de deur op slot gedaan

wat moet ik doen?

 

Had je gevraagd aan je mentor om het niet aan je ouders te vertellen zo ja dan is je mentor niet erg betrouwbaar zo nee dan moet je gewoon het hele verhaal vertellen over wat er aan de hand was. Dat lucht erg op

is het gelukt om niet te huilen?

Reputatie 5
Badge +4

Heyy @Wow16oke 

Ik heb veel gehuild er kwam helaas geen einde aan😅. Ik had het niet gevraagd maar ze zei ook dat dit te ernstig is om te verzwijgen

Liefs Lucky 

Reputatie 4
Badge +4

Wat is er dan zo ernstig of wil je dat hier liever niet zeggen ?  Goeie moed Lucky

 

Reputatie 1
Badge

Hi,

Ik zou het aanraden om over je gevoelens en problemen te schrijven, tekenen, schilderen, doodelen, enzovoort. Mij heeft het zelf geholpen.

#staystrongpeeps

-Whenthedepressionhits<3

Reageer