mentall illness

  • 8 December 2021
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Badge

Ik ben moe, ik wil eigenlijk niet meer verder. Kennen jullie dat gevoel? Ik zelf ben al mentally ill vanaf m'n 8ste (ben nu 13). Wat zijn djngen die jullie helpen? Bij mij werkt zelfs m'n therapie niet meer.. Ik ga amper naar school, en mn punten zijn ook slecht. Iemand tips?


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hi @Swiftie,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes, 

Hanne van De Kindertelefoon

Badge

Hoi!

Ik begrijp je echt helemaal. Ik ben zelf er ook eigenlijk helemaal klaar mee en heb soms gewoon mentaal en fysiek geen energie meer om ook maar iets te doen.

Wat mij wel helpt en me motivatie geeft om bijv naar school te gaan is echt een doel kiezen en jezelf gewoon de hele tijd herinneren aan je doel als je er even helemaal door heen zit. 

Je doel kan allerlei dingen zijn en het hoeft niet ingewikkeld of heel groot te zijn, het kan ook iets heel kleins zijn. 

Mijn doel is bijvoorbeeld later naar Engeland verhuizen en daar te gaan studeren. Dat helpt mij echt om uit bed te komen. 

Ik hoop dat dit een beetje kan helpen, veel succes!

<3

Reputatie 1
Badge +1

hoe voel jij dat? ben je depri? wat is geen energie ?

Reageer