Skip to main content

ik voel me heeel slecht op school heb ik geen vrienden veel stress en ik ben ook heel eenzaam. Thuis word ik genegeerd gepest beledigt uitgescholden en ik word soms geslagen of aan me haren getrokken. Ik heb 7 broers en zussen met mij erbij 8 en me ouders dat is dus 10 personen. Ik heb zelf hele erge angst en depressie klachten daardoor heb ik paniekaanvallen, nachtmerries, HEEEL MISSELIJK,zweten, niet durven praten, snel huilen en ik durf geen sociale dingen meer te doen supermarkt,winkels,school alles vind ik eng. Oja thuis krijg ik ook nooit hulp terwijl ik vaak heb aangegeven dat ik dat wil en nodig heb me vader zegt tegen me moeder negeer haar ik moet vervolgens naar me kamer en me moeder zegt dat ik maar een depressief chagrijnig kind ben. Me vader is vaak heel agressief schreeuwen, snel boos hij is ook degene die me altijd sloeg schopte of aan me haren trok. Me moeder is emotioneel niet helemaal oké en slikt antidepressiva of zoiets. Ik moet de hele dag op me kamer zitten om ruzie te voorkomen en ik heb helemaal geen sociaal contact. Nouja ik moet wel naar school en dat vind ik VERSCHRIKKELIJK omdat ik altijd zo bang en eenzaam ben. Me moeder zegt alleen maar dat ik een chagrijnig depressief kind ben en ze zij ..... ga lekker antidepressiva slikken ofzo... ik ben heel vaak verdrietig, soms denk ik dat me leven geen zin meer heeft terwijl ik nog zo veel leuke dingen in me hoofd heb maar ik heb het gevoel dat alles tegen zit en ik heb ook altijd pech , ik wil eigenlijk niks meer en een oplossing weet ik allemaal niet meer omdat ik niemand heb oja en me broers en zussen zijn ook niet de beste me moeder heeft duidelijk favorieten

ik heb zo snel mogen kijk hulp nodig

 

Heeft iemand tips,

Groetjes alyssa

Hey daar!

Wat onwijs vervelend om te lezen dat je hier zo mee zit. Ik ben echt supertrots op je dat je jouw verhaal hier deelt en om hulp vraagt.

Allereerst lijkt het me een heel goed idee om te gaan praten, dit kun je doen met jouw huisarts, een mentor of een vertrouwenspersoon op school. Zij kunnen jou doorverwijzen naar de juiste hulp. De kindertelefoon en stichting 113 staan altijd voor jou klaar. Ik zal de contactinformatie hieronder voor je neerzetten.

Het lijkt erop dat je heel veel dingen hebt waarmee je worstelt, en daarom wil ik toch even zeggen dat ik echt onwijs trots op je bent. Je lijkt mij een heel aardig persoon, en je verdient dit niet.

Hou je sterk en praat erover, zo maak je de situatie beter voor jezelf.

Mocht je verder nog ergens mee zitten kun je hier altijd op reageren.

Groetjes!

 

De kindertelefoon: (Gratis, bedoelt voor letterlijk alles. Hier je kun je altijd terecht.)

Dagelijks bereikbaar tussen 11:00 en 21:00. Volledig anoniem via chat en telefoon. (0800-0432)

Stichting 113: (Gratis, bedoelt voor als je worstelt met depressieve gedachtes.)

Altijd bereikbaar, 24/7. Volledig anoniem via chat (113.nl) en telefoon. (0800-0113)


hoi ik zit ook in zon verglijke bare situatie en ik zou er echt over praten met mensen als je niks zegt gebeurd er ook niks

 


Wat miss slim zou kunnen zijn is met je broers en zussen te praten je kan elkaar dan wel niet mogen maar als je met z'n 8en een iemand hebt die veranderen moet dan kan je miss wel wat plannen met hun smeden om je vader normaal tegen jullie en jullie moeder te doen, zoals met z'n 8en op je vader af te stappen en te zeggen dat ie normaal moet doen.

hopelijk werkt dit


Reageer