Mentale problemen

  • 21 June 2020
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Badge

Hai, ik ben een meisje van 13 jaar oud.

Ik voel me al een tijdje niet goed. Ik heb geen zin om dingen te doen en ik ben vaak moe. Ik ben sindskort begonnen met zelfverwonding. Een mes leek me te eng dus ik heb met een pincet op m’n pols gekrast totdat het begon te bloeden. Als ik me even niet goed voel, dan doe ik dit. Ik voel me alleen en in de steek gelaten. Mijn vrienden zijn best toxic, ik heb niet het gevoel dat ik ze kan vertrouwen en m’n vriendje heeft even tijd nodig voor zichzelf aangezien hij niet lekker in z’n vel zit. Is er iemand die me kan helpen? 

 

 


2 reacties

Hallo ghkm_254 :)

Ik ga je even rapporteren voor het delen van contactgegevens. Lees gewoon de forumregels, hoe moeilijk kan het zijn???

-TheMightySlayer <3

Badge

Hoi! Ik vind het echt heel stoer dat je dit zo durft te vertellen, ik denk dat je het beste het tegen iemand kan vertellen. Iemand die je vertrouwd. Dus niet je toxic vrienden. Misschien je ouders? Een oma of opa? Ze kunnen je zeker helpen! Je kunt ook altijd bellen met iemand van de kindertelefoon! Als je het gevoel hebt dat je jezelf weer pijn wilt doen, bel dan iemand of probeer niet alleen te zijn. 
 

ik hoop echt dat je je snel weer beter voelt!

 

kusjes, ik 

Reageer