Skip to main content

Hoi ik ben een demi girl, ik voel me als een meisje een een non-binar. Ik ben ook panseksueel, dat betekent dat ik op alle geslachten val.  Je kan me zei/hun noemen. Ik ben 12 jaar oud en heb al heel lang mentale problemen. Dat stopte een beetje toen ik een meisje tegenkwam, ik werd meteen verliefd en had iets met haar gekregen. maar haar vader wist niet over ons en is er nog niet zo lang geleden achter en zei moest het uitmaken van hem. we mogen geen contact meer hebben en nu heb ik weer mentale problemen. Ik heb ook nare klasgenoten. Ze zijn mij ssort vaan aan het ''pesten''  ik heb problemen met eten en snijd mezelf. iemand help….

Hee

Wat vervelend.

Is het misschien een idee om het met iemand te bespreken? Je ouders, mentor, vriend(in), etc. Misschien dat zij je hierbij kunnen helpen.


Bedankt voor de tip, maar dat gaat niet lukken. ik had geprobeerd om het aan mijn moeder te vertellen maar ze negeert het. Ik had ook aan een vriend van mij verteld en hij heeft het tegen de hele school verteld. Verder heb ik geen mentor.


Hey

 

Als eerste zou ik langs de huisarts gaan en hem vertellen dat je jezelf snijd. Je moet er namelijk zo snel mogelijk mee stoppen, en ik denk dat de huisarts wel een oplossing heeft.

Ik weet niet wat je eetprobleem is (eet je teveel of te weinig?)  dus daar kan ik je niet mee helpen :(

En vertel aan je directeur/docent/leraar van school dat je gepest word zodat je met hem/haar een oplossing kan zoeken.

-AnoniemWasTaken


Hoi

 

Bedankt voor de tip, helaas weet ik niet hoe ik mijn huisarts kan bereiken. Maar ik ga het wel proberen!

 

En ik eet te weinig, ik denk dat ik anorexia heb….

 

En ja dat is een goeie, het is altijd natuurlijk wel lastig maar het proberen waard.

Dankjewel voor je reactie!


Reageer