Skip to main content

Hey allemaal,

het gaat mentaal niet zo goed met me, ik kom er wel weer bovenop:) Alleen het ding is dat ik midden in de toetsweek zit. Maandag, over twee dagen, is mijn eerste toets en ik heb nog niks gedaan. Het lukt me gewoon niet. En ik hoor overal ‘je mentale gezondheid is belangrijker dan school’, maar is dat echt zo? Ik wil het liefst gewoon deze toetsweek laten voor wat het is, onvoldoendes zijn nu niet mijn grootste probleem. Alleen is dat wel echt zo? Het klinkt toch raar als ik het zo schrijf... 

Toetsen toetsen toetsen, ik wordt er zelf ook gek van, maar weet je wat beter is dan toetsen, ermee klaar zijn, dus ik zou als ik jou was gewoon die toetsen maken…. groetjez, 

-flopflop13 


Hey @Flopflop13 , tis me opgevallen dat je bij veel mensen reageert en ze probeert te helpen.  Super goed van je, en ja ik denk inderdaad dat ik een middelvinger op ga steken naar die toetsen.


Heee,

wat naar voor je dat je je zo voelt:(

ik heb hier zelf vorig jaar enorm veel last van gehad, en heb toen in overleg met de school besproken dat ik dat jaar ging laten wat het is, en dan dat jaar opnieuw deed. Hierdoor had ik geen toetsen meer en heb ik goed aan mezelf kunnen werken. Misschien kun je het met je mentor/ schoolleiding bespreken. Ze zullen vast goed mee denken!! En kun je de toetsen bijvoorbeeld maar half laten mee tellen of zelfs niet. 

 

Heel veel succes! 

Liefsssssxx


Reageer