mentale gezondheid

  • 10 February 2022
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Badge

hi allemaal,

dus wat ik wil zeggen is dat het echt kut met me gaat.

ik heb om de dag wel een mentale breakdown door school en me ouders

bijvoorbeeld: ik voel me niet lekker en dan moet ik alsnog naar school van me ouders

maar het probleem is dus eigenlijk dat mijn ouders me nooit gaan geloven als ik zeg dat het mentaal niet goed met me gaat en dus thuis wil blijven want dan gaan ze waarschijnlijk weer aankomen met de “je gaat gewoon naar school" en daarom wil ik ze het hun niet vertellen alleen als ik dat niet doe moet ik naar school, ik wil niet naar school. dat is juist 1 van de redenen waarom ik  me mentaal niet goed voel.

 

dus als iemand tips heeft zodat ze me wel echt geloven zeg ze alsjeblieft , ik kan dit echt niet meer aan!


1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hey!

Wat vervelend dat je je zo voelt! Als je het idee hebt dat je ouders je niet geloven, kan je kijken of bij jou op school een vertrouwenspersoon is. Heel veel scholen hebben dat. Die kan rustig naar jouw verhaal luisteren en meedenken over een oplossing. Ook kan deze naar jouw situatie kijken en je eventueel doorverwijzen. Of het samen met jou aan je ouders vertellen, maar alleen als jij dit fijn vindt.

Succes,

HIOTW!

Reageer