Skip to main content

Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik ben een meisje van 13 jaar, ik ben lesbisch en nog niet uit naar mn ouders maar wel naar mn vriendinnen. Ik heb veel last van mn mental health, ik vertel het aan niemand dus ik heb ook geen diagnosis maar ik ben heel erg onzeker en ik haat mezelf.

Ik probeer zo min mogelijk te eten maar dat is moeilijk zonder dat iemand het merkt. Ik ben ook vaak erg verdrietig en snijd mezelf. Ik voel me heel anders dan iedereen die ik ken en ben bang over wat mensen van me denken.

Ik weet eigenlijk niet wat ik precies wil maar ik moest det even van me  af hebben, sinds ik het aan niemand durf te vertellen.

Ik denk soms na over zelfmoord, al heb ik nooit echt overwogen het te doen. Ook twijfel ik of ik een goede vriendin ben en al die shit. Ik denk dat ik eig gwn wil vragen of iemand tips heeft over wat ik moet doen? Ik weet niet of ik het moet vertellen of niet etc.

Hoi @Hanne Noniem ,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning bij zelfmoordgedachten contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

Echt heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reageer