Skip to main content

hoi iedereen, ik ben een meisje van 17 jaar oud, en de laatste tijd struggle ik best wel. vorig jaar was ik best wel populair, (veel feestjes, veel alcohol enz noem het maar op) maar dit jaar begin ik steeds meer vrienden te verliezen. ik had een aantal vriendinnen verteld dat ik gay ben, en dat de jongens waar ik dingen mee had gedaan dus alleen door de drank kwam. niemand heeft echt iets hierop gezegt maar niemand zoekt meer echt contact. ik heb mezelf voorgenomen dat als aan het eind van de meivakantie nog steeds niemand contact met me heeft opgezocht ik andere maatregelen ga nemen. ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, het laatste halfjaar ben ik nog nooit een dag niet duizelig geweest van de stress, en heb ik nog nooit een dag geen stress gehad over eten, ik maak mezelf van binnen volgensmij echt kapot maar mn moeder zei dat ik niet naar de psycholoog hoef omdat ik geen echte problemen heb, maar ik heb haar niks van wat ik hier boven heb gezegt vertelt omdat ik niemand kan vertrouwen.

Hey anoniem09087,

 

Het is toch wel een slimme stap om dit tegen je moeder te zeggen en naar de psycholoog te gaan of als je nog op middelbaar zit kan je naar je mentor gaan volgens mij heeft iedere school ook wel vertrouwen persoon die kan je ook alles vertellen. Kom op ik geloof dat je snel weer beter bent en meer vriendinnen krijgt.

Groet zaxy


Reageer