Mental buddy

  • 3 July 2021
  • 6 reacties
  • 121 Bekeken

Badge

Ik heb al een langere tijd last van stress problemen en tekenen van depressie. Ik zoek iemand om mee te praten. Ik heb het idee dat ik zelf ook goed kan helpen, (alleen niet mezelf) dus ik wil ook wel elkaar helpen. Eigenlijk gewoon iemand die van me af staat en ik mee kan praten.  Ik ben zelf 2 maanden clean, maar ik heb een grote drang. Wie heeft het zelfde probleem en zoekt ook iemand? Dan kunnen we elkaar helpen. Ik heb trouwens ook cravings.


Dit topic is gesloten

6 reacties

Heyy

 

Ik snap dat je zoekt naar een buddy zodat jullie elkaar kunnen steunen met jullie gevoelens, maar als je contactgegevens wilt verwisselen zit je hier niet op de goede plek. Het is namelijk niet toegestaan om op dit forum contactgegevens te verwisselen. Je mag hier wel ervaringen met elkaar delen en anoniem een beetje praten / om advies vragen:slight_smile:

 

Als je anoniem met iemand wilt praten over je gevoelens kan je iedere dag tussen 11:00 en 21:00 met de kindertelefoon chatten en/of bellen. Misschien kunnen de medewerkers van de kindertelefoon je steun en begeleiding bieden om je weer wat beter te voelen.

Telefoonnummer van de kindertelefoon > 0800-0432

 

Verder kan je natuurlijk ook met iemand in je omgeving gaan praten over hoe je je voelt. Je kan bijvoorbeeld gaan praten met je ouders, je mentor, huisarts, een docent of een vertrouwenspersoon. Dan kunnen de mensen in je omgeving je ook helpen en steunen om je weer beter te gaan voelen.

 

Groetjes van mij!

Badge

hai, tnx voor je reactie. Ik durf niet met mensen hierover te praten, omdat ik bang bent dat niemand me gelooft. Ik snap je reactie wel.

 

Groetjes

Badge

Heyy, ik durf het niet aan iemand te vertellen omdat ik me ervoor schaam en bang ben niet geloofd te worden. Weet jij een site waarop ik wel gegevens mag uitwisselen? 

 

Groetjes 

Heyy 

ik durf het niet aan iemand te vertellen omdat ik me ervoor schaam en bang ben niet geloofd te worden.

 

Hmm vervelend.. Durf je wel met de kindertelefoon te bellen of chatten? Dat is namelijk anoniem en de mensen bij de kindertelefoon nemen je echt serieus en geloven je echt! Ik denk dat mensen in je omgeving je ook echt wel begrijpen en het is echt niks om je voor te schamen! Er zijn heel veel mensen die om jou geven en die willen dat jij je weer beter gaat voelen! Jij voelt je gewoon niet zo fijn en dat is echt niks om je voor te schamen. Jouw gevoelens doen er toe:slight_smile:

 

Weet jij een site waarop ik wel gegevens mag uitwisselen? 

Ik weet zo even geen site waar je wel gegevens kan delen nee, maar je mag hier wel anoniem je verhalen kwijt, om advies vragen en je zorgen uiten. Wij zijn er voor je!

 

Groetjes van mij!

Reputatie 3
Badge

Ik zou graag je buddy willen zijn maar ik weet niet hoe we dat dan zouden moeten doen want ik vindt het niet erg fijn  om mijn gegevens op het forum te zetten begrijp je.

Suc6 🍀

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Tessa.08 ,

 

zoals @NaamNietBekend al uitgelegd had, vinden we het heel belangrijk dat iedereen anoniem is op het forum. Daarom is het ook niet de bedoeling om contactgegevens uit te wisselen om prive met elkaar te kunnen praten.

Je kunt op dit openbare forum met elkaar praten, geheel anoniem, en natuurlijk ben je ook van harte welkom om met de Kindertelefoon te bellen of te chatten. We zijn elke dag open tussen 11 en 21 uur.

Ik sluit nu dit topic.

 

Hartelijke groetjes,

Marieke,De Kindertelefoon