Mentaal steeds slechter

  • 20 June 2022
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Badge

Ik ben ben een meisje (13) Ik zit in een klein klas van 19 kinderen. Het gaat niet zo goed tussen mij en de jongens, ze zeggen lelijke dingen tegen mij. Niemand mag mij. De ergste is dat mijn eigen vriendin tegen een van de jongens zei waar ik een crush op heb dat ik kaulo lelijk ben... Ik wist niet hoe ik moest reageren dus ik lachte het maar uit. Dit gebeurde rond 2 weken geleden. Toen ik naar huis ging was ik erg verdrietig en boos. Ik bedoel het is mijn eigen beste vriendin? 

Over de jongens gesproken doen ze gewoon gemeen ze zeggen dat ik hc ben dat ik laag ben etc. Ik weet niet hoe ik moet reageren.. Ik wil echt niet naar de mentor omdat ik al ooit ruzie had met mijn crush omdat hij mij heeft bedrijgt, toen ik naar de mentor ging werd hij helemaal boos enzo. Sinds dien zeg ik niks tegen niemand over hoe ik me voel. Ik heb ook een vriendin die zich zo voelt en ze plaatst tiktoks er over. Ik wil dat niemand het weet over mij.

Ik heb het op school ook moeilijk ik krijg vaak een black out en weet niks meer voor een toets. Ik heb geen motivatie voor niks. Het liefst wat ik zou willen doen is zelfmoord plegen. Het lukt gewoon allemaal niet en het is veelste ingewikkeld... Ik wil zo graag naar een nieuwe klas of gewoon naar een nieuwe school. 

Ik haat jongens zo erg ze hebben veel meer gedaan maar dat is voor een andere keer..


1 reactie

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Niemandweet.x.x ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reageer