Hi mentaal gat het heel slecht denk nog steeds aan zelfmoord en wil afvallen wil heel graag afvallen ik haat mijzelf loop in het ziekenhuis omdat ik witte bloedlichaampjes te kort heb en ik zit ook met het feit dat ik geen Engels kan ik haat die taal echt zo erg om les in te krijgen niks helpt om te oefenen hiermee ik weet dat ik met 113 en de kindertelefoon kan praten maar wil met iemand in het echt praten maar mag niet van mijn vader en oma
Hey, wat naar dat dat niet mag! Maar daar kun jij niks aan doen natuurlijk. Kun je niet, zonder dat zij het weten, bellen? Dan zou je in elk geval met de Kindertelefoon kunnen praten, zeker omdat je graag in het echt met iemand wilt praten. Er zijn vast wel momenten dat ze er niet bij zijn en dan mag jij zeker wel bellen met de Kindertelefoon. Dat is al een begin!
Liefs, Tover xxx
Ik heb zelf ook wel eens deze gedachtes en durf dan niet te bellen met 113 of de kindertelefoon. Misschien kan je ook proberen te chatten met de kindertelefoon. Ik ga dan op de wc zitten want dan stoort niemand me. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Heel veel sterkte
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.