Mentaal moeilijk

  • 29 May 2022
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Heyhey,

Ik probeer sinds een week mensen te helpen met hun mentaalegezondheid, maar sinds een tijdje heb ik er zelf last van daarom deze topic

ik struggle met het feit dat ik mij altijd depressief voel mijn moeder gaat weer scheiden dus dat betekend weer verhuizen naar een andere stad. Mijn relatie met mijn vader is extreem slecht. En ik heb last van dwang wat misschien een dwangstoornis is, ik heb voor mijn dwang hulp maar voor de rest niet. Een psycholoog hebben zou fijn zijn maar ik had er een maar door omstandigheden was zij er mee gestopt.

Ik ben eigenlijk altijd moe en ik weet niet of ik dit jaar naar de derde ga omdat ik er niet goed voor sta. Ik huil ook vaak maar ik kan er met niemand over praten want vrienden heb ik niet veel.

Mijn vader en moeder zitten al 10 jaar in rechtszaken en hebben veel ruzie ik was er ook laats achtergekomen dat mijn vader 7 jaar tegen mij liegt maar dat word weer een andere topic denk ik...

Sinds een tijdje doe ik ook aan SH (selfharm) nog onschuldig maar ik heb al wel veel littekens ik zie het leven gewoon niet zitten waar doe ik het voor?? Gezeik van mijn vader aanhoren ofzo? 
 

Heeft iemand tips die ook last heeft van dwang die eventueel kan gebruiken? Bedankt voor het lezen en stel gerust vragen als je die hebt.

Groetjes, 


1 reactie

Reputatie 1
Badge +1

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes, 

Bente van De Kindertelefoon 

Reageer