Mensen vertrouwen

  • 7 February 2022
  • 22 reacties
  • 217 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, Ik ben Zelle

Ik vertrouw te weinig mensen

Ik wil ook dat ik tegen mensen mijn diepste geheimen vertel

Maar ik kan het niet 

Elke keer als ik aan wil beginnen stik ik in mijn woorden 

Veel mensen denken dat ik gek ben 

Ik doe alleen gek om mijn verdriet niet laten zien 

Ik wil zo graag ik iemand kan vertrouwen 

Maar het luk me niet

Ik weet niet hoelang ik het volhou...…

 

Groet Z

 

 

 


22 reacties

Hoi Zelle,

Wat naar voor je!

Als ik of iemand anders op dit forum je kan helpen dan hoor ik het wel, hè?

Groetjes,

Ikke13

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Zelle,

Wat naar voor je!

Als ik of iemand anders op dit forum je kan helpen dan hoor ik het wel, hè?

Groetjes,

Ikke13

 

same here !  ik ken het gevoel wel. ben een jongen maar gevoelens zijn without border :) enneee…. gek ben je zeker niet hoor ! diepste geheimen vertellen is ook heel moeilijk. Snap ik wel. Keep strong !

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 2
Badge

ik heb dit ook echt k*t

Thanxxx voor jullie reacties 

Ik voel me nu al beter 

Reputatie 7
Badge +9

Hey Zelle,

Ik weet heel goed hoe jij je nu voelt, want kortgeleden was ik ook in zo’n toestand en nu nogsteeds in beetje. Wat ik heb gedaan is niet mn geheimen zeggen, maar ik deed het op een andere manier. Voorbeeld: toen ik en een andere hadden afgesproken om een beetje te gamen bij hem, vroeg hij dus wie ik leuk vond, ik zei niks maar ik pakte me telefoon, ging naar de chat van mij en haar en gooide me telefoon op de bank waarop hij zat. Zo simpel was het, dat was meer dan een jaar geleden, hij heeft het aan niemand verteld. Ik weet dat het niet een heel diep geheim is, maar ik hoop dat dit je helpt!!

 

Groetjes, Sano07

sakura-sato 

Thanx voor je steun 

sano07   hallo123456789 

Ik voel me nu echt beter dat ik niet de enige bent 

ikke13

Je heb me al geholpen door je reactie 

Ik vind je aardig 

 

 

Groet Zelle 

 

 

Reputatie 7
Badge +19

heyy ik heb het ook en je kan het altijd delen met de kindertelefoon of nog beter met ons ; )

maar het hoeft niet. voor mij helpt het wel om me beter te voelen.

@wilhelmavemela 

thanxx voor je advies!!!

Hi Zelle,

 

Ik herken het gevoel wat je hier beschrijft goed. Gek ben je echt niet! Geheimen delen is ook een moeilijk iets.. Een geheim is niet voor niets een geheim en waarschijnlijk zijn je geheimen ook erg persoonlijke dingen. 

Als je iets kwijt wilt of als je hulp nodig hebt ben je zoals de anderen ook al aangeven altijd welkom op het forum. Je hebt denk ik al gemerkt dat er heel veel lieve mensen op het forum zijn die jou met alle liefde willen ondersteunen en willen helpen. Hier kan je altijd terecht als je iets wilt delen of als je een vraag hebt want iedereen is er voor jou!

 

Je kan ook iedere dag tussen 11:00 en 21:00 bellen of chatten met iemand van de kindertelefoon. De mensen bij de kindertelefoon zijn erg lief en die zijn er ook altijd voor je! Je kan daar ook altijd je geheimen kwijt en om hulp vragen:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 2
Badge

heyy heyy,

wat naar dat je je zo voelt. Ten eerste je bent niet alleen en mischien helpt het op te schrijven wat je voelt en het dan aan andere te laten lezen aan wie je het wil vertellen. Zo hoef je het niet te zeggen en er is ook therapie voor en vertrouwen kan ff duren voordat je het op heb gebouwd dus het is helemaal niet erg!!  

hopelijk heeft het wat geholpen  :)

liefs mij xx

Bedankt @hulpbijhulpxx  en  @NaamNietBekend voor jullie adviezen 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Zelle  hoe gaat dit nu ? Ik moest er nog aan denken ik zat net ook weer heel erg na te denken enzo. Gaat het beter ? ☺ 

Grtz liefs Julian X

Hey Zelle!!

Hoe komt het dat je mensen niet vertrouwt?

Als het aan mij lag zou ik geen diepe geheimen vertellen als ik niet eens een beetje kan vertrouwen.

Wil je dat wel? Doe het dan veilig hier.

Denk je dat je iemand hebt die je kan vertrouwen? Begin dan met iets kleins als.. Je dag vertellen! Stel je had ruzie met je broer of zus, waar je echt mee zit, vertel het. Durf je niet voor de klas te presenteren. Of voel je je niet lekker en begin je je ziek te voelen. Vraag om advies, kijk hoe iemand op je reageert. Zeg jij alleen dingen? Zegt diegene niks over zichzelf?  Het zijn allemaal signalen. Je moet het opbouwen, er voor open staan en niet op geven als iemand lullig doet bijvoorbeeld.

 

Succes

En wat mij betreft wil ik naar je luisteren 

X

@Julian12  

Ik voel beter , maar kan gewoon geen mensen vertrouwen 

@AppelFlapOOr 

Waarom ik mensen niet vertrouw??

Ik mag ze gewoon niet

Ik heb ook weinig vrienden op school

Reputatie 7
Badge +7

Ik vind het zo rot voor je, maar goed nieuws je kan mij vertrouwen en iedereen op de forum. Waarom je mij kan vertrouwen is omdat ik alle geheimen bij me hou en niemand vertel. Dus je kan mij alles vertellen. Ik ben er voor je❤️. Mij kan je vertrouwen echt waar😊. En je kan bij de forum en de kindertelefoon altijd je vragen kwijt en je weet dat we er allemaal voor je zijn, alle mensen hier zijn heel lief en betrouwbaar. Dus als je vragen hebt kun je ze gerust stellen hoor❤️. En ik ga natuurlijk naar je luisteren❤️. En als je vragen hebt dan hoor ik het wel XX. We zijn er allemaal voor je😚

 

MCES ❤️

@MCES 

Thanxx voor je lieve reactie 

Je bent echt aardig 

Reputatie 7
Badge +7

Natuurlijk😚

Het gaat beter

Maar ik mag nog steeds geen mensen

Ik vind ze gewoon naar

Behalve de Forum

Ik vind jullie allemaal lief

Reputatie 7
Badge +17

@Zelle   Fijn dat het beter gaat !  En ik vind jou ook een lieverd !  Op het forum : we love you :)

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Mee eens met @Julian12  Je bent een goed en lief mens en al je geheimen zijn hier veilig

Wat lief!!!! ☺

Jullie zijn echt zo lief en fantastisch 

Ik voel me echt veel beter

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +19

fijn gelukkig maar:grinning:

Reageer