Ik woon in België, en zit net in het 1ste middelbaar.Ik heb (hoog fuctionerend) autisme en ben hoog begaafd. De school waar ik ga heeft verschillende gebouwen op verschillende locaties, en ik zit op een kleine locaties met ongeveer 40 leerlingen in totaal (gaat van het 1ste middelbaar tot het 2de, 2 groepen per middelbaar). We zitten ongeveer met 8 in elke klas. Op het begin waren de kinderen in mijn klas nog oke, maar nu is iedereen, ook van de 2de groep van het 1ste middelbaar mij aan het irriteren en aan het uitkakken. Ze stellen domme, nutteloze vragen in de les, ze zijn nooit eens respectvol tegenover mij, altijd achter mijn rug aan het praten. Ik ben hun echt beu. Mentaal heeft het mij zo veel veranderd en dat wil ik gewoon niet. Ik heb dit al tegen zo veel mensen gezegt, inclusief mijn ouders maar ze doen gewoon niks. Ik weet zelfs niet waarom ik naar school moet, ik leer toch niets nieuws en het heeft alleen negatieve invloed op mijn mentaal welzijn.
Ik wil er iets tegen doen, maar ik voel mij gewoon hulpeloos. Wat ik nu ook zeg tegen wie, er komt geen verandering.
Help.