Skip to main content

Ik word op school Homo genoemd terwijl ik Hetero ben en als ik uitleg dat ik met een meisje heb zeggen ze dat ik bee ben of hoe je dat schrijft… heeft iemand hier met het zelfde te maken of het zelfde meegemaakt zo ja hebben jullie tips?

Heyy

Hebben mensen bij mij ook lang gedaan. Als je het lang genoeg kunt negeren geven ze vanzelf op hoor. In het begin is het moeilijk, I know, maar na een tijdje boeit het je echt niet meer. Probeer het gwn te negeren, dat werkt echt het best.

Groetjs


Hey, 

Erg vervelend voor je! Ik heb er zelf niet mee te maken, maar zie wel vaak mensen die anderen uitschelden met homo. Ik vind het erg respectloos en vervelend voor de ander als diegene niet eens homo / lesbisch is.

Ik zou het tegen je mentor zeggen, die kan je denk ik wel helpen. Weten je ouders het ook? Je zou het hen ook kunnen vertellen en misschien willen zij je ook wel helpen. 

Probeer het op school vooral te negeren, want dan gaan ze er hopelijk ooit mee stoppen. Als e er tegenin gaat vinden ze het misschien alleen maar leuker. 

Hopelijk heb je hier wat aan! Succes!

Groetjesss

 


OMMG jaaa mijn vriendinnen zeggen elke dag dat ik bi ben terwijl… ik gwoon hetero ben! wtf! alleen omdat ik een liedje van girl in red leuk vind!


Heel vervelend, maar het belangrijkste is dat het voor jezelf maar weet en dat je niemand hoeft te overtuigen. 


Reageer