Vraag

mensen met respect lezen dit!

  • 25 April 2019
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
(kwn of men vorige is verzonde ma dees is de correcte)! sinds dat ik nog maar een half jaartje oud was hebk men moeder verloren, werd opgegroeit door men oma, men opa en vader maakktte alleen maar ruzie,, ik had geen vrienden en werd een heel men basisschooltijd gespest (zit nu int tweedde) de enige die ik eigelijk had ws men oma.. tot op een dag ze met spoed naart ziekenhuis moest door een hersenbloeding.. ze ligt er nu al acht maanden.. thuis voel ik me ni save en op school ebk nogsteeds ni ecbt vrienden gwn groepjes waar ik bij ga plakkn.. het voeldde alsof ik in een cel opgeslote zat voor wel langer dan 10 jaar.. ik kon niks doen.. ik wou weg van deze wereld tot dat ik een meisje leerdde kenne via internet! ze begreep me, luisterdde altijd naar me & ze was er altijd voor me! we hadden al 4x gemeet en telkens werd het leuker.. het voeldde alsof zij me uit de cel hielp, ik voeldde me voor het eerst in lange tijd gelukkig, niemand kon me late lache behalve zij, ik denk dat ik hetzonder haar niet zou hale en hier niet zou kunne zitte op dit te typen.. dit was meer dan echte vriendschap.. ze voeldde als familie.. jeweet ni hoe gelukkig ik was tot ze op een dag stuurdde “de laaste tijd beteken je steeds minder voor me, mss moeten we even een break nemen, ik dacht oke ze wil even alleen zijn ik gun haar de tijd.. tot ik hard een berichtje wou sturen of ze oke was zag ik dat ze me alles had geblokt.. en je kan wel denken dit komt goed maar jullie kennen haar niet zoals ik haar ken. ze heeft me voor goed uit haar leven gezet.. en je wilt ni wete wa dit me me doet.. niemand waarmee ik nog kan praten en ajb geen reacties van ga me een fk volwassene prate ik weet niem en wil het ook ni!!!!!!! ik ga ook niet naar een psycholoog NEEN! maar goed nu ben ik stillaan terug in men cel aant gaan en kweet genoeg niet meer wat ik moet doen,, het is steeds dichter bij de examens en kan me ni concentreren,, ja ik weet jullie gaan nu gwn zeggen “probeer haar te vergeten, het komtgoed alsj ook ooit iets ergs hebt meegemaakt weetk da da geen fk helpt maar bedankt aan alle gene die het respect hadden om dit bericht helemaal te lezen ik hoop van jou..

1 reactie

Hoi,
Dat klinkt best heftig allemaal! En nee, ik ga niet zeggen dat alles zomaar goed komt want dat is echt onzin. Er zijn vast mensen die het zeggen en het zal vast ook wel eens waar zijn, maar meestal niet.
Waarom wil je absoluut niet met een volwassene praten? Het kan best helpen om met iemand te praten die jou helemaal niet kent en die je zo probeert te helpen.
Heb je misschien een vertrouwenspersoon of psycholoog op school waar je misschien een keer een mailtje naar kunt sturen? Ze zijn er om je te helpen!!! Je bent echt niet alleen!!

Never_Alone

Reageer