Vraag

mensen met Bordeline en bpd hoe gaan jullie hiermee om?

  • 10 June 2023
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

hallo , ik heb Borderline personality disorder en bpd (bipolar personality disorder). en zoals je meschien weet kan je er ook psychoses (idfk of ik dat goed schrijf zo HAHAH) door krijgen of echt exploderende woede enzo. en ja natuurlijk je hebt het dus wat doe je er aan maar bij mij heb ik heb bijde zo vaak dat het echt niet normaal is en mensen willen me eigenlijk nu in een instelling pleuren want het gaat niet normaal meer , zelfs mn ouders die normaal overal achter staan (wat ook te verwachten is maar oke) hebben jullie dan enige tips/ervaringen met iets wat het wat beter kan maken? (geen medicijnen , dat kan ik niet hebben ivm extreme suicidaliteit want ik ga sws in een episode ervan weer overdosen als poging tot zm)


1 reactie

Hoi. Hoe is het nu met je? Zit je nogsteeds zo erg met die psychoses en woede aanvallen, of heb je al een oplossing gevonden om het te verminderen?  
zo niet, staat het vast dat medicatie geen optie is. Het kan toch ook dat je ouders het bijvoorbeeld verstoppen, en dat je de pil voor je ouders moet doorslikken zodat je ze niet kunt sparen totdat je genoeg hebt voor een od. 
ben benieuwd en hoop dat het goed met je gaat. 

Reageer