Vraag

Mensen kijken naar mij op

  • 19 October 2021
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy,

Veel vrienden of mensen waarmee ik om ga kijken naar mij op. Niet een groot probleem, maar wat het iets ingewikkelder maakt voor mij is dat ik niet meer weet wat ik hiermee moet doen. Ik heb het zelf ook zo een beetje gemaakt door open en publiek te vertellen hoe ik leef. Maar nu kijken mensen op naar eigenlijk elk positief stukje van m’n leven. Waardoor ik gewoon niet meer weet wie mijn vrienden zijn of mensen zijn die dichtbij mij willen zijn vanwege de dingen die ik heb?

Waarschijnlijk kom ik nu als een egoistische zak over, ik weet niet echt hoe ik het moet uitleggen. Maar echt iedereen die ik vraag of ze naar mij opkijken antwoorden met “ja”. 

Moet ik hier iets mee doen, moet ik er rekening mee houden of gewoon laten?

 

(btw het is geen rijke papa of mama, ik heb het voor de duidelijkheid over school niveau, en financiële status die erg goed is, door mijn onderneming)


1 reactie

Hoi anoniem172,

Ik heb geen idee hoe het voelde om jou te zijn en het lijkt mij heel naar als ik niet zou weten wie mijn echte vrienden zijn.

Heb je misschien nog vrienden van vroeger, voordat je zo werd bekeken, hou vooral contact met hun. Voor de rest kan je misschien vragen stellen aan je vrienden, bijvoorbeeld: wat zou je doen als ik jou één miljoen zou kunnen geven en dat ook deed?

Kijk naar de reactie, de manier waarop ze antwoorden, zeggen ze dat ze alles voor zichzelf zouden houden of dat ze het niet aan zouden nemen of weg zouden geven aan de armen.

Misschien kan je uit de antwoorden opmaken wat hun doel echt is. Ik zeg niet dat het werkt, maar het is mogelijk.

 

Groetjes,

1anoniempje1

Reageer