Ik moet even iets kwijt
ik zat door dit forum te scrollen en toen zag ik hoe veel mensen zich snijden of een einde aan hun leven wilde maken en ik schrik er echt heel erg van hoe veel mensen dat zijn want ik heb een vriendin die er ook een einde aan heeft willen maken en ik heb daar heel veel slapen loze nachten over gehad en uiteindelijk ben ik naar een docent gegaan en ik was eerst heel bang wat mijn vriendin er van zou vinden want ik mocht het tegen niemand zeggen maar nu ze is ze heel blij dat ik dat heb gedaan dus mijn tip is ga naar je ouders en eventueel een docent of zo en ik weet hoe eng en moeilijk dat is maar ik weet uit ervaring dat het heel erg helpt en pls praat er met een docent of je ouders over want je doet er zo veel
mensen verdriet mee meer dan dat je denkt en echt ik heb me nog nooit zo zorgen gemaakt om een vriendin van mij
sorry voor dit verhaal maar ik moest het echt kwijt
ps. Je kan ook altijd met de kindertelefoon bellen en chatten hun hadden mij ook heel goed geholpen toen mijn vriendin er een einde aan wou maken en het heeft zo veel inpakt gehad op mij dat ik er zelf soort van last van heb dus zodra ik langs een brug of trein loop dat ik dan best bang word soms