mensen die zm willen plegen

  • 3 June 2020
  • 5 reacties
  • 214 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik moet even iets kwijt 

ik zat door dit forum te scrollen en toen zag ik hoe veel mensen zich snijden of een einde aan hun leven wilde maken en ik schrik er echt heel erg van hoe veel mensen dat zijn want ik heb een vriendin die er ook een einde aan heeft willen maken en ik heb daar heel veel slapen loze nachten over gehad en uiteindelijk ben ik naar een docent gegaan en ik was eerst heel bang wat mijn vriendin er van zou vinden want ik mocht het tegen niemand zeggen maar nu ze is ze heel blij dat ik dat heb gedaan dus mijn tip is ga naar je ouders en eventueel een docent of zo en ik weet hoe eng en moeilijk dat is maar ik weet uit ervaring dat het heel erg helpt en pls praat er met een docent of je ouders over want je doet er zo veel

mensen verdriet mee meer dan dat je denkt en echt ik heb me nog nooit zo zorgen gemaakt om een vriendin van mij 

sorry voor dit verhaal maar ik moest het echt kwijt 

ps. Je kan ook altijd met de kindertelefoon bellen en chatten hun hadden mij ook heel goed geholpen toen mijn vriendin er een einde aan wou maken en het heeft zo veel inpakt gehad op mij dat ik er zelf soort van last van heb dus zodra ik langs een brug of trein loop dat ik dan best bang word soms


5 reacties

heyy 

ik schrik er zelf ook wel heel erg van inderdaad. het zijn er zoveel.

liefs nyny

Badge +1

hé ik wil jou echt een groot compliment geven wat ben jij een goed en lief mens ik ben het helemaal met je eens ga zo door en blijf jezelf!

Reputatie 1
Badge +1

@anoniempje5127  dankje wel

hey @e.anoniempje 

 

het is nu 5 maanden na dat je dit topic heb gemaakt. ik had hem gezien toen die er bij geen uur op stond. ik vond het een waardeloos topic want er zat geen vraag in. maar heb hem wel gelezen. en dit topic heb ik een tijd lang onthouden. nu ik er wel voor open sta.

vind ik het zo'n mooi topic. je probeert met iets kleins meerdere mensen gelijkertijd advies te geven. en dat vind ik echt mooi en lief van je.

 

ik heb het niet eerder gezegd want ik vind dat het topic actief zijn door de topic maker

 

groetjes blue 

Reputatie 1
Badge +1

@Blue dankje wel

Reageer