Skip to main content
Vraag

Mensen denken dat ik gay ben

• September 14, 2025
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik ben een jonge van 15 jaar en zit in de 4e en ik ben 100% zeker hetero. Ik was gisteren naar Walibi met heel Kruidvat omdat ze 50 jaar bestaan ik had het super leuk maar later toen het klaar was ging ik in de bus en was er iemand van mij filiaal en die ging een beetje praten en zei ja ik ben echt dronken en ze zei wat er gebeurd was enz en later zij ze mag ik wat vragen ben jjj gay? Ik zei nee en toen was ze verbaasd want ze zei oh dat dacht ik echt en iemand anders van een andere filiaal ook die ook gay is waar ik 1 keer heb gewerkt maar toen zei ze volgensmij denken mensen dit ook van ons filiaal dat ook dat je gay bent.  Maar misschien komt het omdat als ik me gewoon op me gemak voel en ben blij en ben vooral met andere mensen dan praat ik kapot veel en ben erg actief en blij soort van en stom gezegd maak ik dan veel grapjes en ik werk vooral met veel meisjes omdat er bijna geen Jonges zijn dus doe ik dit ook bij iedereen alleen Misschien komt wat ik doe gay over ofz. Ik storte hellemaal in elkaar toen ik dat hoorde dat ze dat vroeg en zei en ben als sinds gisteren zoon kut gevoel en maak me zo erg zorgen want ik wil niet dat mensen dit denken en vooral de mensen die ik leuk vind die dat denken.Maar doe ik wat fout of komt het omdat ik dan zo doe tegen mensen dat het homo overkomt? Ik weet niet wat het is maar ik maak me zo erg zorgen en wil dat niemand dit natuurlijk denkt alsjeblieft iemand help me wat moet ik doen.

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 14, 2025

Hee ​@Bob, ik snap dat dit je echt rot liet voelen, maar je doet helemaal niks fout. Het is belangrijk om te onthouden dat hoe je je gedraagt niks te maken heeft met of je homo, hetero of wat dan ook bent. Jij weet zelf wie je bent en dat je hetero bent, dat is genoeg.

Sommige mensen plakken gewoon snel een label op anderen, vaak zonder er echt bij na te denken. Dat zegt meer over hen dan over jou. Dat je vrolijk bent, veel praat en grapjes maakt, is gewoon een deel van jouw persoonlijkheid en daar is helemaal niks mis mee. Sterker nog: veel mensen vinden dat juist leuk en gezellig.

Probeer jezelf niet te veranderen omdat je bang bent wat anderen denken. De mensen die jou echt waarderen, vinden je leuk om wie je bent, niet omdat je in een bepaald hokje past. En als iemand er iets van zegt, kun je gewoon rustig antwoorden: “Nee, ik ben hetero” en klaar. Dan is het duidelijk, en hoef je er niet onzeker over te zijn. 💪

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 14, 2025

Hee ​@Bob, ik snap dat dit je echt rot liet voelen, maar je doet helemaal niks fout. Het is belangrijk om te onthouden dat hoe je je gedraagt niks te maken heeft met of je homo, hetero of wat dan ook bent. Jij weet zelf wie je bent en dat je hetero bent, dat is genoeg.

Sommige mensen plakken gewoon snel een label op anderen, vaak zonder er echt bij na te denken. Dat zegt meer over hen dan over jou. Dat je vrolijk bent, veel praat en grapjes maakt, is gewoon een deel van jouw persoonlijkheid en daar is helemaal niks mis mee. Sterker nog: veel mensen vinden dat juist leuk en gezellig.

Probeer jezelf niet te veranderen omdat je bang bent wat anderen denken. De mensen die jou echt waarderen, vinden je leuk om wie je bent, niet omdat je in een bepaald hokje past. En als iemand er iets van zegt, kun je gewoon rustig antwoorden: “Nee, ik ben hetero” en klaar. Dan is het duidelijk, en hoef je er niet onzeker over te zijn. 💪

xx liefs Wolf 🐺

Dankje echt dankje dat je zo uitgebreid reageert ik waardeer het.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 15, 2025

Van waar die angst bij jongens om homo gevonden te worden of te zijn?  Wel vervelend als je graag een relatie wilt met een meisje en zij dan geen interesse heeft omdat ze denkt dat je op jongens valt, maar voor de rest is er toch geen probleem.  Jij klinkt me trouwens als een heel leuke jongen, je hoeft echt niet te veranderen.