Vraag

mening zelfbeschadiging

  • 24 April 2020
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Heyy iedereen,

Ik ben benieuwd naar jullie mening over mensen die aan zelfbeschadiging doen, of hebben gedaan waarvan je de littekens ziet. Tegenwoordig zie ik vaak mensen lopen waarvan je de littekens goed kan zien, maar ik denk dan alleen maar “oh ik hoop dat alles nu oké gaat, wat een sterk persoon” 

wat is jullie mening of wat denken jullie als je iemand ziet lopen met littekens? 

groetjes Flora


2 reacties

Hey,

Ik denk vaak als ik andere zie met littekens ofzo dat ik het heel dapper van diegene vind om toch niet te verbergen. Natuurlijk zal die persoon niet blij zijn met de littekens maar heeft het geaccepteerd. Ik vraag me vaak ook af of het nu al beter gaat met die persoon en het liefst zou ik diegene willen helpen maar ja tis beetje raar om een wildvreemde te gaan vragen of ik kan helpen met gelukkiger worden etc

Heyo,

Ik vind het heel mooi en dapper om te zien dat mensen hun littekens oud of nieuw gewoon tonen. Ik vind dat mensen zich er niet over hoeven te schamen.

Ik snij zelf ook. Nu weer meer, maar oke. Me ene arm zit helemaal vol met littekens. Ik heb er zelf ook geen moeite mee om de littekens te tonen op me werk, of als ik in me t shirt rondloop. Ik ben trots dat ze er zijn, ik heb wat meegemaakt, of ik maak wat mee, maar ben er niet bang voor om het te verbergen voor andere.

En mensen kijken je wel aan, maar ik heb nog nooit mensen gehad die naar me toe kwamen van gaat alles wel goed, of hoe ik aan die littekens kom.

See ya!

Spookyzx. 

Reageer