Meisjesdingen

  • 5 September 2019
  • 4 reacties
  • 178 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Hoihoi,

ik wil dus graag een meisje worden. Ik zou nu alleen ook graag meisjesdingen doen zonder dat het opvalt. Als ik alleen ben beweeg ik me meestal ook al wat 'meisjesachtiger', ik zou alleen ook graag meisjesdingen willen doen. Ik zit al op de site girlscene.nl en ik besteed hier ook zeer veel tijd aan haha. Ik zou alleen graag ook fysieke meisjesdingen willen doen, maar dan niet dat iemand het ziet. Alle ideeën zijn welkom, ik vind nmlk 99% van de dingen die meisjes doen leuk (ongeveer 3% van de typische jongensdingen haha). Alvast bedankt!

Gr. Iwemw

4 reacties

Hey hoi,

Ik geef een lijstje aan "meisjes dingen" die ik doe.

  • Random kleding aantrekken en voor de spiegel staan
  • Make-up uitproberen (al gebruik ik t nooit)
  • Mijn haar doen op verschillende manieren
  • Naar knappe boys kijken (oeps)
  • Dansen, zingen enz
  • Handtassen uitproberen
  • laatste mode bekijken
Geen idee of je hier wat aan hebt haha

Xx Darlingyou
Reputatie 1
Badge +1

Laat aan je ouders weten hoe je je voelt, en je bent echt niet de enige!

Maar hier zijn een paar tips:

*Shoppen :P

*Een dagboekje

*Schoolspullen: Vraag aan een meisje!

Ik ga nu slapen, maar vraag als je het nodig hebt!

Heyy 

Wat leuk dat je een meisje wilt worden!! Ik heb even snel een lijstje gemaakt met dingen die ik vaak doe, misschien heb je er iets aan. 

- 100 verschillende haarstijlen uitproberen

- m'n haar verven met uitwasbare verf

- shoppennn

- leuke outfits passen voor de spiegel

- allemaal verschillende soorten make up opdoen en vervolgens er weer afhalen

- nagels lakken

- kleding ontwerpen

- zingen (vooral als er niemand thuis is)

- een eigen choreografie bedenken op m'n favoriete nummers

- dagboekje bijhouden

- fotoboekje maken

En voor nu verder geen idee. Misschien dat me binnenkort nog wel iets te binnen schiet dan laat ik het wel even weten.

Succes!!

Hey Iwemw

 

Allereerst: fijn nog eens van je te horen :slight_smile:

 

Hierboven staan al een hoop “meisjesdingen” opgesomd. Make-up, kleding en allerhande elegante kapsels proberen zouden je inderdaad een vrouwelijker gevoel kunnen geven.  

 

Zelf ben ik niet zo thuis in de meisjeswereld, maar hier zijn enkele dingen die vriendinnen van me doen:

  • in onesies filmmarathons houden
  • elkaars nagels lakken
  • van die verzorgende gelaatsmaskertjes opdoen
  • magazines uitpluizen, op zoek naar nieuwe, leuke trends
  • naar dure kledingwinkels gaan, enkel om kledij te passen, zonder per se wat te kopen
  • naar dure schoenenwinkels gaan, enkel om even op hoge hakken te lopen, zonder ze per se te kopen

 

Nah ja, op zich vind ik het “stom” om deze activiteiten enkel toe te schrijven aan meisjes. Jongens kunnen er even goed van genieten. De dingen die ik opsomde zijn echter zaken die ik mijn vriendinnen zie doen, dus misschien heb je er wat aan. 

 

Gr. Kenshin

Reageer