Vraag

meisjes leuk vinden ? (sh)

  • 25 June 2023
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi,

Ik ben een meisje van 12 en ik denk dat ik meisjes leuk vind maar veel mensen uit mijn omgeving zeggen dat dat niet kan en raar is waardoor ik minder mezelf kan zijn en ook soms de neiging heb om sh te doen ( alleen nagels) 

Help wat moet ik doen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heeee!

Banaantje hier:) Ik ben zelf bi en daar ben ik juist trots op:D Je moet echt niet beginnen met zelfbeschadiging. Zelfbeschadiging is heel verslavend. Straks kan je niet meer stoppen:( Mensen die niet accepteren dat je lesbisch bent zijn gewoon oudewets haha. Het is 2023. Wie nu homofobisch/transfobisch is is gewoon oudewets lol. Jij kan er toch niks aandoen dat je verliefd op meiden wordt? En trouwens lesbisch zijn is helemaal niet raar. Ik ken zoveel mensen die gay/lesbisch zijn:) Mijn beste vriend is ook bi, dus no worry: You are not strange:) 

Liefs x Banaantje <3

Ik ben bi (niet dat iemand dat echt weet) 

ik doe ook sh niet persee drm ook maar als ik het weeer wil doen ga ik meestal iets doen wat me afleid zoals het kijken van een leuke serie het helpt meestal niet altijd ik heb 1 vriendin waar ik wel tegen praat en die weet het ook maar die weet gewoon niet hoe het voelt om je zo kut te voelen ik hoop dat je er niet aan begint het is echt niet goed en als je dat wel wil probeer dan een alternatief 

Reageer