Skip to main content

Hi vandaag voelde ik mij erg rot over mijn thuissituatie en ging en toch naar school en ging met tranen in mijn ogen naar gym en toen ik daar aan kwam ging ik naar de meisjes kleedkamer en toen zag ik een meisje uit mijn klas met haar vriendinnen en ik was zo verdrietig en tegelijkertijd boos dat ik haar meerdere keren duwde en haar bijna sloeg ik moest gewoon mijn woede kwijt mijn inval gymdocen vroeg einde van de les hiernaar en ik ontkende het toen zei ik tijdens mentor les tegen een van mijn mentoren dat het niet waar was want ja anders moet ik weer uitleggen waarom ik dat deed en ik heb geen zin om daar weer over te praten met school want ze gaan dan waarschijnlijk weer naar huis bellen toen ik zat te plannen met mijn beide mentoren moest ik snel weg maar die ene mentor zei dat ik ff moest blijven om het uit te praten met dat meisje ik zei dat ik een afspraak had en ik mocht gaan maar moet morgen wel die gesprek aan ik heb geen idee wat ik moet doen want ik wil ten eerste niet dat zij weet dat hoe het thuis gaat en ten tweede ik wil niet dat ze naar huis bellenĀ 

Ps als ik dan vraag om het niet naar huis te bellen doen ze toch dus heeft geen zin

Geen reactie

Reageer